Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!

1. Data: 2003-07-31 12:01:23

Temat: Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
Od: <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

musze sie podzielić z kimś moim przypadkiem to moze mi przejdzie.

Otóż chcialbym wszystkich uprzedzić ze:
nowa, limitowana wersja pepsi WILD CHERRY - czyli o smaku wiśniowym,
moim zdaniem co najwyżej stała koło pestek i to nie koniecznie od wiśni.

W piękny upalnu poniedzialek kupilem sobie w supermarkecie 2 litrową PEPSI
oznaczoną właśnie takim wiśniowym smakiem. Generalnie Coca Cola wiśniowa
jest OK wiec chcialem sprobowac PEPSI w tym smaku.
Na moje nieszczęście, był to jedyny napój jaki kupilem.
Dlaczego?

Dlatego, że po jego spróbowaniu po porstu nie moglem wziać do ust kolejnego
"łyka"
To COŚ nie miało nic z wiśni a jedyne co mi przypominało to smak takich
środków z pestek
a zapach trudno mi określić ale jakiś strasznie sztuczny i dziwny - gdzieś
go już czułem ale nie pamietam gdzie (jakiś marcepan czy coś takiego)

Wiec siedzielm caly wieczor o suchym gardle klac producenta ile wlezie.

Kolejnego dnia zadzwonilem do PEPSI ze jek juz pisza ze cos smakuje jak np
wisnia to niech nie smakuje jak cos innego. Pogadalem z 10 minut na co pani
mi powiedziala ze jest jej przykro i ze to pierwszy taki telefon i ze miala
dotychczas telefony ze ludzi są zachwyceni tym napojem.

No więc albo ja jestem dziwny, albo PEPSI WILD CHERRY w zadnym wypadku nie
ma smaku wisni (o zapachu nie wspomne).

Jesli ktos mial podobne doswiadczenie z tym napojem to prosze o
wyprowadzenie z bledu albo moze ktos mi powie co to jest za zapach
wydobywajacy sie z tej butelki.

Pozdrawiam,

Waldi

1. Data: 2003-07-31 12:09:23

Temat: Re: Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
Od: "" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też to świństwo kiedyś kupiłam i podobnie jak Ty byłam "lekko"
zaskoczona "cudownym smakiem i aromatem."

Albo....
zwróć uwagę, że to jest _wild_ cherry. Może w tym tkwi problem, że to nie ma
smakować jak _normalna_ wiśnia?

1. Data: 2003-07-31 12:12:25

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-31 14:01, osoba przedstawiająca się jako 'g...@w...pl'
zechciała zauważyć:

> [...]
>
> Jesli ktos mial podobne doswiadczenie z tym napojem to prosze o
> wyprowadzenie z bledu albo moze ktos mi powie co to jest za zapach

Spotkałem się z chyba trafnym określeniem produktów obu firm - żużel.

Jeśli od czasu do czasu pijam, to tylko i wyłącznie, jako składnik
drinka cuba libra.

R.

1. Data: 2003-07-31 12:12:44

Temat: maruda, kasuj stringi!
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PRZYKŁAD

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bgb127$8fo$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-07-31 12:18:58

Od: "vip" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż chcialbym wszystkich uprzedzić ze:
> nowa, limitowana wersja pepsi WILD CHERRY - czyli o smaku wiśniowym,
> moim zdaniem co najwyżej stała koło pestek i to nie koniecznie od wiśni
[ciach]

rany chlopie ty czytasz czasami skład produktu ??? nie odkryłeś ameryki

smiem twierdzić, że żaden napoj tego typu nie stał koło żadnych owoców i nie
ma to znaczenia czy to pepsi czy cola czy jakieś inne naty czy tym podobne
produkty. Jesli chcesz coś o smaku wiśni kupuj już lepiej soki soki bądz
napoje np tymbarku czy inne

Swoją drogą smak pestek w tym produkcie jest zbyt mocny jednak zapewne
doskonale nadaje się do drinków

lampart

1. Data: 2003-07-31 12:20:39

Temat: Odp: Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
Od: "Another" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zgadzam się w pełni z tą opinią o PEPSI WILD CHERRY.
Spróbowałem tego "smakołyku" i mało mnię nie przytkało - toż to same migdały
w smaku!
Niestety, większości konsumentów na pewno będzie się ten smak podobał, ale
czego wymagać od ludzi, którzy hektolitrami potrafią pić napoje produkowane
na aspartamie i nie czują różnicy między tym świństwem a cukrem? :-))))

Pozdrawiam,
Another

PS1. Ostatnio nawet widziałem piwo 'Gingers' - też słodzone aspartamem!
Zgroza.
PS2. Dla smakoszy wisienkowych napojów polema bardzo gorąco napój
jabłkowo-wiśniowy z Tymarku, dla mnie rewelacja, łagodna nutka wisienki,
_odrobina_ pesteczki, i subtelne jabłuszko - PYCHA

Użytkownik <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgb0gb$5be$...@n...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-07-31 12:27:45

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-31 14:01:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *<g...@w...pl>* skreślił te oto słowa:

> [...]
>
> Jesli ktos mial podobne doswiadczenie z tym napojem to prosze o
> wyprowadzenie z bledu albo moze ktos mi powie co to jest za zapach

Ja ją uwielbiam, bo pachnie marcepanem, a smakuje czereśnią ( a nie wiśnią
IMO), no ale ja uwielbiam odrdzewiacze w kazdej ilosci ;D

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-31 12:47:34

Od: "tola" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otoz, niestety teraz napoje rowniez soki Tymbarka od jakiegos czasu nie maja
nic wspolnego z owocami.
tola

1. Data: 2003-07-31 12:50:43

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-31 14:47:34 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *tola* skreślił te oto słowa:

> Otoz, niestety teraz napoje rowniez soki Tymbarka od jakiegos czasu nie maja
> nic wspolnego z owocami.

A tu sie nie zgodze,
bo nie ma nic bardziej owocowego niż wisniowy i jabłkowy sok Tymbarka w
szklanych butelkach (małych pękatych, nie tych nowych smukłych).
Przepyszne są soki w karonach - z czerwponych grejfrutów z Sycylii, i z
czerwonych pomaranczy z Florydy.
I do tego jeszcze całkowicie naturalne, bez grama cukru małe soczki
Tymbarka dla dzieci - ananas, jabłko, malina, czerwone winogrono.

1. Data: 2003-07-31 12:55:14

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Jul 2003 14:50:43 +0200, Waćpanna lub Waćpan Lia, w wiadomości
<m...@L...pyry.net> zawarł, co następuje:

> Przepyszne są soki w karonach - z czerwponych grejfrutów z Sycylii, i z
> czerwonych pomaranczy z Florydy.

Osobiscie polecam jeszcze Tymbark Multiwitamina. Z Marchewką i całą kupą
innych smaków, naprawdę dobre.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

kapusta kiszona zasmażana przemyslenia :-)
niestandardowo ziemniaki
Zupa czosnkowa Ewuni z Gdańska
Kapusta kiszona zasmażana
Witam !!!