Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!

From: <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
Date: Thu, 31 Jul 2003 14:01:23 +0200

Witam,

musze sie podzielić z kimś moim przypadkiem to moze mi przejdzie.

Otóż chcialbym wszystkich uprzedzić ze:
nowa, limitowana wersja pepsi WILD CHERRY - czyli o smaku wiśniowym,
moim zdaniem co najwyżej stała koło pestek i to nie koniecznie od wiśni.

W piękny upalnu poniedzialek kupilem sobie w supermarkecie 2 litrową PEPSI
oznaczoną właśnie takim wiśniowym smakiem. Generalnie Coca Cola wiśniowa
jest OK wiec chcialem sprobowac PEPSI w tym smaku.
Na moje nieszczęście, był to jedyny napój jaki kupilem.
Dlaczego?

Dlatego, że po jego spróbowaniu po porstu nie moglem wziać do ust kolejnego
"łyka"
To COŚ nie miało nic z wiśni a jedyne co mi przypominało to smak takich
środków z pestek
a zapach trudno mi określić ale jakiś strasznie sztuczny i dziwny - gdzieś
go już czułem ale nie pamietam gdzie (jakiś marcepan czy coś takiego)

Wiec siedzielm caly wieczor o suchym gardle klac producenta ile wlezie.

Kolejnego dnia zadzwonilem do PEPSI ze jek juz pisza ze cos smakuje jak np
wisnia to niech nie smakuje jak cos innego. Pogadalem z 10 minut na co pani
mi powiedziala ze jest jej przykro i ze to pierwszy taki telefon i ze miala
dotychczas telefony ze ludzi są zachwyceni tym napojem.

No więc albo ja jestem dziwny, albo PEPSI WILD CHERRY w zadnym wypadku nie
ma smaku wisni (o zapachu nie wspomne).

Jesli ktos mial podobne doswiadczenie z tym napojem to prosze o
wyprowadzenie z bledu albo moze ktos mi powie co to jest za zapach
wydobywajacy sie z tej butelki.

Pozdrawiam,

Waldi