Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!

1. Data: 2003-07-31 17:40:59

Temat: Re: WYGASZAJMY TĘ DYSKUSJĘ
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
news:1fym7oq5kambp$.dlg@czarodziejka.net...
> Wiadomo, że FAQ to nie książka tematów, na które można dyskutować, tylko
_skrótowy_ opis.
No właśnie czego?

> Ps. To cały czas cytujemy to nie FAQ. To opis grupy umieszczony na
stronie
> http://usenet.pl przez właściciela hierarchii pl.* Tomasza Surmacza. FAQ
> ta całośc, jaką wysyłał Art.
To żaden FAQ - ten gościu nie wie co to FAQ. To co publikuje to tylko
bełkot.
A czy Pan Tomasz Surmacz jest właścicielem hierarchii pl.*? O to zapytaj
np. na pl.news.nowe-grupy.
dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 18:01:04

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Jul 2003 19:40:59 +0200, Waćpanna lub Waćpan dżdżownica, w
wiadomości <bgbkcj$sj1$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> _skrótowy_ opis.
> No właśnie czego?

Właściwości grupy.

> To żaden FAQ - ten gościu nie wie co to FAQ. To co publikuje to tylko
> bełkot.

W przybliżeniu FAQ, bo odpowiada np na pytania co z KFC etc.
Nie trzymajmy się sztywno kwestii nazewnictwa, równie dobrze można by to
nazwać przewodnikiem dla nowoprzybyłych, czy coś. Ale to nie jest ważne.
Ważna jest ta grupa, te przepisy, a nie jakieś faki.

> A czy Pan Tomasz Surmacz jest właścicielem hierarchii pl.*? O to zapytaj
> np. na pl.news.nowe-grupy.

Nie muszę pytać, wiem.
Jeśli masz mi cos jeszcze do powiedzenia w temacie tego posta to zapraszam
na priv, tutaj obawiam się, ze przeszkadzamy.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-07-31 20:02:23

Temat: Re: Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
Od: "ogr" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> No to jednak pamietam cos z wycieczek 'fabrykowych' z czasów liceum :)
>
> A co do tego wsadu - przeciez tym wsadem są owoce, wiec co złego było w
> tym, który Ty widzaiłes?

Lekko nandgniłe jabłka. I najleprze, że firma w której to widzialem
sprzedawała koncentrat do większości dużych producentów soku.

> Ehh, wiadomo ze nie ma to jak własnorecznie wycisniety sok, ale nie jest
> tez tak ze sok w karoniku to sama chemia.

Oczywiście, że nie trzeba uważnie czytać skład

Pozdrawiam
ogr

1. Data: 2003-08-01 12:16:16

Od: "vip" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oto metryka naszej grupy, ktora zawdzieczamy Magdalenie Bassett:
> pl.rec.kuchnia - Uroki kuchni i rozkosze podniebienia - Grupa
> niemoderowana.
> Bedziemy rozmawiac jak sobie mozna zrobic cos ciekawego do jedzenia i
> picia, co jest godne polecenia a co nie,

> NIC TU NIE MA O KOMENTOWANIU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH MASOWEGO
> ROZPOWSZECHNIANIA. Do nich zaliczasię i pizza Pizza Hut, McDonalds.
> Można zmienić opis prk i dopuścić takie dyskusje.
> A póki co, to nie o tym mamy rozmawiać!
> Co z tym postem technicznym, napiszesz?
> dżdżownica

eee tam z czytaniem to u ciebie słabo albo z interpretacją - wyraźnie jest
napisane "co jest godne polecenia a co nie " pepsi w/g jednej osoby nie jest
godna i o tym napisał

kapusta kiszona zasmażana przemyslenia :-)
niestandardowo ziemniaki
Zupa czosnkowa Ewuni z Gdańska
Kapusta kiszona zasmażana
Witam !!!