Buki..

1. Data: 2004-08-17 20:26:24

Temat: Buki..
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Przejeżdzając w sobotę przez Białą k/Wielunia, wstąpiliśmy do szkółki
pp. Blabusiów. A tam obok innego dobra jest całkiem duży wybór buków w
odmianach przeróżnych -- wychodzi mi, że ok. 15. Być może kogoś
zainteresuje ta informacja..

Pozdrawiam,
Grzesiek+6 nowych buków :)
--
Pewną starą kurwę nad Nysą
Całą noc rżnęli w dupę łysą.

2. Data: 2004-08-17 20:45:43

Temat: Re: Buki..
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2d61p1pfz.fsf@sapijaszko.net...
> [...]
> pp. Blabusiów. A tam obok innego dobra jest całkiem duży wybór buków w
> odmianach przeróżnych -- wychodzi mi, że ok. 15. Być może kogoś

Inka aż tylu nie wymieniła, 'Variegaty' nie mieli?
Pytam bo dziś doszliśmy do wniosku, że wypadałby wyciąć jabłoń i posadzic
tam coś nowego, ładnego :)
Swoją drogą wątpie czy mieli i pytanie na grupę, widział ktoś gdzieś w
sprzedaży jakiegoś buczka Variegatę?

> Pozdrawiam,
> Grzesiek+6 nowych buków :)

Ile już ich macie? :)

Pozdrawiam ciekawsko :)
Kaśka

3. Data: 2004-08-17 20:47:55

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Inka aż tylu nie wymieniła, 'Variegaty' nie mieli?

Luteovariegata może być? Takie były, ino te ,,luteo'' miały
przypalone.

> Ile już ich macie? :)

Wychodzi, że 16. A jeszcze jeden czy dwa u Siciarka czekają :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Inna panna z dzielnicy Sadyba,
Oczkiem w głowie jest wieloryba.

4. Data: 2004-08-17 20:56:25

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m24qn11og4.fsf@sapijaszko.net...

> Luteovariegata może być? Takie były, ino te ,,luteo'' miały
> przypalone.

BOZIU!!!! TO DLACZEGO MI NIE NAPISALIŚCIE :(((((
Niech sobie będzie spalone, przypalone ale by było :(((

> Wychodzi, że 16. A jeszcze jeden czy dwa u Siciarka czekają :)

Dużo :)

Pozdrawia, teraz załamana
Kaśka

5. Data: 2004-08-18 08:52:02

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> BOZIU!!!! TO DLACZEGO MI NIE NAPISALIŚCIE :(((((

Bo dopiero wczoraj wypatrzyliśmy... A, przy okazji, będziesz miała
powód by przyjechać na południe :-)

> Pozdrawia, teraz załamana

Nie łam się, nie łam, będziesz miała co szukać... Dopowiem, że wśród
buków są jeszcze inne odmiany 'variegata': 'Albomarginata',
'Silverwood', 'Virdivariegata' -- masz czego szukać :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz żył pewien pan w Oblęgorku,
Co dzień cały spał z głową w worku

6. Data: 2004-08-18 10:33:41

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2vffgzv4d.fsf@sapijaszko.net...

> Bo dopiero wczoraj wypatrzyliśmy...

A kupiliście sobie?

>A, przy okazji, będziesz miała
> powód by przyjechać na południe :-)

No masz...ale argumentacja, Ty się lepiej przyznaj, ze za tego 'Carnivala'
muszę tak cierpieć ;)) Zanim ja na południu się pokażę, to ich już zapewne
nie będzie

> Nie łam się, nie łam, będziesz miała co szukać... Dopowiem, że wśród
> buków są jeszcze inne odmiany 'variegata': 'Albomarginata',
> 'Silverwood', 'Virdivariegata' -- masz czego szukać :)

Mniej więcej wiem, ale nie wnikam, bo aż taka masochistka nie jestem ;) No
chyba , że w tamtej szkółce je mieli :)

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2004-08-18 11:14:09

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> A kupiliście sobie?

Nie.

> No masz...ale argumentacja, Ty się lepiej przyznaj, ze za tego
> 'Carnivala' muszę tak cierpieć ;)) Zanim ja na południu się pokażę,
> to ich już zapewne nie będzie

Pani mówiła, że o tej porze w przyszłym roku też będą :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Mało pożytku jest na Wawelu
Z rycerzy w zbrojach, których tam wielu

8. Data: 2004-08-18 20:44:05

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2657gzoji.fsf@sapijaszko.net...

Hmmm...tyle krzyku o tego buka narobiłam, powiedz mi, Grzesiu, jeszcze po
ile on wogóle był :)

Pozdrówka
Kaśka

PS
Ale mi dziwnie jak ja dawno maila do Ciebie nie słałam :)

9. Data: 2004-08-18 21:08:51

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Hmmm...tyle krzyku o tego buka narobiłam, powiedz mi, Grzesiu,
> jeszcze po ile on wogóle był :)

A to pozwolisz, już prywatnie. I tak dość prywatny wątek zrobiliśmy...

> PS
> Ale mi dziwnie jak ja dawno maila do Ciebie nie słałam :)

No, i tym razem Ci się nie udało :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--