Jakie są koszty projektu ogrodu?

1. Data: 2004-08-17 20:31:28

Temat: Jakie są koszty projektu ogrodu?
Od: "Freesia" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie grupowiczów,

Jestem nowa na Waszej grupie i mam nadzieję, że będzie to też moja grupa (że
będę mogła się na coś przydać). Trochę poczytałam i podoba mi tu.

Mam pytanko. Jakie są koszty projektu ogrodu? Jak architekci krajobrazu
sobie liczą za projekt? Czy jest to stawka za m kw czy też istnieją inne
zasady szacowania projektu? Czy duży wpływ na koszt projektu ma mała
architektura ogrodowa tzn. jeśli będzie oczko wodne, pergola, altana lub
inne elementy upiększające ogród to czy one podrażają w drastyczny sposób
taki projekt? Chciałabym wiedzieć na ten temat możliwie jak najwięcej. Będę
wdzięczna za udzieleni mi odpowiedzi.

Freesia
Jeżeli chcesz do mnie napisać, to usuń NOSPAMMMMMM z adresu.

2. Data: 2004-08-17 20:50:22

Temat: Re: Jakie są koszty projektu ogrodu?
Od: "Freesia" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: cftpnb$5ge$...@n...onet.pl, Freesia napisał(a):

<ciach>
Zapomniałam dodać, że jestem z okolic Warszawy.

3. Data: 2004-08-17 20:57:37

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko. Jakie są koszty projektu ogrodu? Jak architekci krajobrazu
> sobie liczą za projekt? Czy jest to stawka za m kw czy też istnieją inne

U mnie jest 0,50 gr za 1 m2 ogrodu za prosty projekt (bez wyrysowanych
szczegolow budowlanych architektury ogrodowej)

Elfir

4. Data: 2004-08-17 20:58:43

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniałam dodać, że jestem z okolic Warszawy.

A ja z Poznania. W Warszawie na pewno bedzie powyzej 1 zl. Zobacz sobie na
stronach internetowych takich firm, czesto podaja ile sobie licza.

Elfir

5. Data: 2004-08-17 21:09:52

Od: "Freesia" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: cftran$nq0$...@a...news.tpi.pl, Elfir napisał(a):

> U mnie jest 0,50 gr za 1 m2 ogrodu za prosty projekt (bez wyrysowanych
> szczegolow budowlanych architektury ogrodowej)

Tylko jak to się liczy? Za m2 ogrodu (czyli nie liczymy powierzchni jaką
zajmuje dom i inna architektura), za m2 działki (czyli za całą działkę
budowlaną, włącznie z powierzchnią domu), czy za m2 zaprojektowanego ogrodu
(np. ogród ma 1000m2, ale projektuję tylko 300m2, więc biorę pieniądze tylko
za 300m2)?

6. Data: 2004-08-17 21:14:35

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ogrodu
> (np. ogród ma 1000m2, ale projektuję tylko 300m2, więc biorę pieniądze

Jak sie da to za cala dzialke (lacznie z domkiem i nawierzchniami), a jak
sie klient zorientuje to sie targujemy :-)
Ta cena jest minimalna, gdyz nie prowadze firmy i nie place podatku
dochodowego :-)

Elfir

7. Data: 2004-08-17 22:58:48

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message news:cftran$nq0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> U mnie jest 0,50 gr za 1 m2 ogrodu za prosty projekt (bez wyrysowanych
> szczegolow budowlanych architektury ogrodowej)

Pol grosza za metr kwadratowy? Czy moze 0,50 zl, czyli 50 groszy?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2004-08-31 19:22:51

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pol grosza za metr kwadratowy? Czy moze 0,50 zl, czyli 50 groszy?

50 gr oczywiscie - druga pomylka, przestane wysylac maile w nocy :)

Elfir

brzoza - ukorzenianie
budleja
Pepino -ktos ma jakies informacje?