Burito?

1. Data: 2000-10-14 19:16:07

Temat: Re: Burito?
Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

A co z trzesieniami ziemi?
Danka

"F." <f...@p...net> schreef in bericht
news:8s8qnq$30sg$1@newssvr05-en0.news.prodigy.com...

> [...]
> gdzie wybrac miejsce zamieszkania poczawszy od Malibu nad samym Oceanem a
> skonczywszy na miasteczkach polozonych wysoko w gorach. Jesli chodzi o
> sprawy kulinarne, to poniewaz nie ma chyba takiej nacjii na swiecie ktora
by
> nie miala tu swojej restauracji mozna sprobowac kazdej kuchni jaka jest na
> swiecie. Polske reprezentuje restauracja WARSZAWA w Santa Monica. Jest to
> najstarsza polska restauracja w LA.
> F.
> PS. A mieszkanie w Poludniowej Kalifornii ma tez i swoje zalety.
Najwieksza

1. Data: 2000-10-15 19:35:39

Od: "F." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Danka wrote in message <39e8b0fe$0$26779@news2.zeelandnet.nl>...
>A co z trzesieniami ziemi?
>Danka
Bywaja... ale i tak kiedys trzeba umrzec.
F.

1. Data: 2000-10-16 18:10:26

Od: icbleu@NO_SPAMMMMMMMMMMpacbell.net (Art.(Gruby)) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Oct 2000 22:21:04 -0700, "F." <f...@p...net> wrote:

> [...]
>to ta , ze jak trzeba zalozyc jakas lekka kurtke wieczorem to znak iz mamy

LOL!
Feliks,nie truj, ja mieszkam w San Diego...
A tak przy okazji - czy jadles tam (rest.Warszawa)?Godna polecenia
knajpa?

1. Data: 2000-10-17 01:13:29

Od: "F." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Feliks,nie truj, ja mieszkam w San Diego...
>A tak przy okazji - czy jadles tam (rest.Warszawa)?Godna polecenia
U mnie " nie truj " to znaczy nie klam... a jesli mieszkasz w USA
dostatecznie dlugo to wiesz, ze ten zarzut to ciezkie oszczerstwo. Powiedz
wiec co nie tak napisalem, albo odszczekaj to co powiedzies... Jezdze nieraz
do San Diego do Polskiego Kosciola, bo lubie ludzi z tamtad...ale bede chyba
musial zmienic o nich opinie.
F.
PS. Bylem w " Warszawie " 12 lat temu... Wzialem zraz zawijany z kasza .
Nawet nie zle, ale wyszedlem glodny...

1. Data: 2000-10-17 20:35:05

Od: Gruby. < boruta@icbleu-nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Oct 2000 18:13:29 -0700, "F." <f...@p...net> wrote:

> [...]
LA to nie California w zadnym wypadku.... natomiast ty pisales kiedys
ze mieszkasz w LA
trujesz (Rancho Santa Fe , Malibu,Marin, i wiele innych miejsc jest
bogatszych)
>by
>Najwieksza
trujesz ( 35 mil na wschod i lekko na poludnie od San Diego
temperatura spada w nocy do i ponizej zera C - od listopada do
kwietnia ,; albo blizej ciebie - Big Bear)

>U mnie " nie truj " to znaczy nie klam...
rozne znaczenia , podobne slowa...
> a jesli mieszkasz w USA dostatecznie dlugo to wiesz, ze ten zarzut to ciezkie
oszczerstwo.
High noon on Main Street... ;-)

>Powiedz wiec co nie tak napisalem, albo odszczekaj to co powiedzies... Jezdze nieraz
>do San Diego do Polskiego Kosciola, bo lubie ludzi z tamtad...ale bede chyba
>musial zmienic o nich opinie.
Wyluzuj troche - strasznie sztywny jestes ... ;-)
Moze sie spotkamy w przyszlym roku na festiwalu...
>F.
>PS. Bylem w " Warszawie " 12 lat temu... Wzialem zraz zawijany z kasza .
>Nawet nie zle, ale wyszedlem glodny...
Typowe - byla w Rancho Bernardo knajpa polska - jedzenie dobre ale
drogie i porcje mikroskopijne - zbankrutowali jakies 2-3 lata temu....

Art.(Gruby )

1. Data: 2000-10-18 03:08:08

Od: "F." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Typowe - byla w Rancho Bernardo knajpa polska - jedzenie dobre ale
>drogie i porcje mikroskopijne - zbankrutowali jakies 2-3 lata temu....

Ha!... Sztywny powiadasz.... Nie chodzi o to, ale mam przykre doswiadczenia
z innych grup gdzie nikt sobie tak nie dokucza jak Polacy na obczyznie.
Zamiast trzymac razem utopili by sie w lyzce wody, bo jeden madrzejszy od
drugiego, az rodacy z Kraju maja kupe radochy. Jesli chodzi o polskie knajpy
to masz racje. Nie wiem jak oni to robia, ze drogo tam i malo. W
amerykanskiej knajpie daja tyle, ze nie sposob to zjesc ( przynajmniej moiej
zonie ) i nie ma znaczenia czy to knajpa na Rodeo Drive w Beverly Hills czy
w Dowtown Los Angeles. Moze naszych krajowych czytelnikow zaciekawi to, ze w
polskim kosciele w San Diego mozna kupic kielbase i kaszanke rodem z
najlepszych wytworni w Chicago. Handluje tym kolega ksiedza, ale nikomu to
nie przeszkadza, wrecz przeciwnie.
PS. Zapraszam na drugi rok na dozynki w Yorba Linda, to moja parafia.....

1. Data: 2000-10-18 16:00:26

Od: Gruby. < boruta@icbleu-nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Oct 2000 20:08:08 -0700, "F." <f...@p...net> wrote:

>Ha!... Sztywny powiadasz....
>PS. Zapraszam na drugi rok na dozynki w Yorba Linda, to moja parafia.....

Zauwaz ;-) ... OK?
Kielbase powiadasz? Hmmm ze piwem to tak ale kielbase...Musze z nim
porozmawiac...moze jego ceny beda nizsze niz w pewnym rosyjskim
sklepie - maja polskie kielbasy , nawet dobre ale na wage zlota...
Gdzie w YL - podaj adres i date - przyjedziemy...

Art.(Gruby )

1. Data: 2000-10-19 22:47:43

Od: "F." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Gruby. wrote in message ...

> [...]
>sklepie - maja polskie kielbasy , nawet dobre ale na wage zlota...
>Gdzie w YL - podaj adres i date - przyjedziemy...

Kielbase kupisz u siebie w San Diego w niedziele po mszy w kosciele na dole.
U nas najblizszy sklep jest w Santa Monica na Wilshire Blv, albo mozesz te
same wyroby kupic blizej w Tustin w Polskich Delikatesach ( tel. 714
974-8276 ).
Pozdrawiam
F.

1. Data: 2000-10-20 16:10:40

Od: Gruby. < boruta@icbleu-nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Oct 2000 15:47:43 -0700, "F." <f...@p...net> wrote:

>Gruby. wrote in message ...
>>
>Pozdrawiam
>F.

Dzieki serdeczne... jak powiem zonie ze ide do Kosciola to ja chyba
karetka zabierze...;-)
Art.(Gruby )

1. Data: 2000-10-20 21:15:20

Od: "F." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Gruby. wrote in message ...

>Dzieki serdeczne... jak powiem zonie ze ide do Kosciola to ja chyba
>karetka zabierze...;-)
>Art.(Gruby )

Nie martw sie stary....ja tez jestem niewierzacy a praktykujacy i znam
takich wiecej.. ;)
F.

Re: nori i wasabi
nori w iwasabi
[ cuisine.pl ] Kto zostanie Kucharzem Roku?
Re: Re: losos
emulgatory