Re: Burito?

From: "F." <f...@p...net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Burito?
Date: Mon, 16 Oct 2000 18:13:29 -0700

Najwieksza

>LOL!
>Feliks,nie truj, ja mieszkam w San Diego...
>A tak przy okazji - czy jadles tam (rest.Warszawa)?Godna polecenia
>knajpa?
U mnie " nie truj " to znaczy nie klam... a jesli mieszkasz w USA
dostatecznie dlugo to wiesz, ze ten zarzut to ciezkie oszczerstwo. Powiedz
wiec co nie tak napisalem, albo odszczekaj to co powiedzies... Jezdze nieraz
do San Diego do Polskiego Kosciola, bo lubie ludzi z tamtad...ale bede chyba
musial zmienic o nich opinie.
F.
PS. Bylem w " Warszawie " 12 lat temu... Wzialem zraz zawijany z kasza .
Nawet nie zle, ale wyszedlem glodny...