Re: Burito?

From: Gruby. < boruta@icbleu-nospam.org>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Burito?
Date: Tue, 17 Oct 2000 13:35:05 -0700

On Mon, 16 Oct 2000 18:13:29 -0700, "F." <f...@p...net> wrote:

> [...]
LA to nie California w zadnym wypadku.... natomiast ty pisales kiedys
ze mieszkasz w LA
trujesz (Rancho Santa Fe , Malibu,Marin, i wiele innych miejsc jest
bogatszych)
>by
>Najwieksza
trujesz ( 35 mil na wschod i lekko na poludnie od San Diego
temperatura spada w nocy do i ponizej zera C - od listopada do
kwietnia ,; albo blizej ciebie - Big Bear)

>U mnie " nie truj " to znaczy nie klam...
rozne znaczenia , podobne slowa...
> a jesli mieszkasz w USA dostatecznie dlugo to wiesz, ze ten zarzut to ciezkie
oszczerstwo.
High noon on Main Street... ;-)

>Powiedz wiec co nie tak napisalem, albo odszczekaj to co powiedzies... Jezdze nieraz
>do San Diego do Polskiego Kosciola, bo lubie ludzi z tamtad...ale bede chyba
>musial zmienic o nich opinie.
Wyluzuj troche - strasznie sztywny jestes ... ;-)
Moze sie spotkamy w przyszlym roku na festiwalu...
>F.
>PS. Bylem w " Warszawie " 12 lat temu... Wzialem zraz zawijany z kasza .
>Nawet nie zle, ale wyszedlem glodny...
Typowe - byla w Rancho Bernardo knajpa polska - jedzenie dobre ale
drogie i porcje mikroskopijne - zbankrutowali jakies 2-3 lata temu....

Art.(Gruby )