Buuu... moje iglaczki!?! Ten paskudny śnieg.

1. Data: 2007-11-27 10:26:37

Temat: Buuu... moje iglaczki!?! Ten paskudny śnieg.
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Wczoraj śnieg tak mi oblepił niedawno posadzone jałowce kolumnowe odmiany Arnold
(120cm. wys.), że niektóre leża niemal na ziemi. Nie połamały się, ale wiatr tak
je buja, że zamiatają jak miotły ten śnieg lezący na ziemi.
Jest szansa, że sie wyprostują kiedy stopnieje, czy lepiej wiązać do jakichś kijków?
Pozdrawiam.

Sebastian

2. Data: 2007-11-27 11:32:54

Temat: Re: Buuu... moje iglaczki!?! Ten paskudny śnieg.
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3972.00000040.474bf0dc@newsgate.onet.pl Użytkownik
<n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> śnieg lezący na ziemi. Jest szansa, że sie wyprostują kiedy
> stopnieje, czy lepiej wiązać do jakichś kijków? Pozdrawiam.

Hejka. Przywiązanie do palików czy kołków wbitych w ziemię na pewno nie
zaszkodzi. Najwazniejsze, żeby otrzepywać z iglaczków mokry śnieg.
Pozdrawiam goło Ja...cki

3. Data: 2007-11-27 15:26:28

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jest szansa, że sie wyprostują kiedy stopnieje, czy lepiej wiązać do
> jakichś kijków?

Wyprostuja sie w trakcie sezonu wegetacyjnego (jesli bardzo sie wygiely);
poki co przywiaz.

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2007-11-28 06:12:19

Od: "DARIUSZ CICHOCKI" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> je buja, że zamiatają jak miotły ten śnieg lezący na ziemi.
> Jest szansa, że sie wyprostują kiedy stopnieje, czy lepiej wiązać do

Witaj,

Od trzech lat wiążemy nasze thuje i jałowce. Robimy z nich takie zwarte
choinki. To bardzo pomaga, zwłaszcza gdy pada mokry śnieg. Jałowce potrafią
się nie podnieść.

Pozdrawiam,

Dariusz Cichocki

5. Data: 2007-11-28 13:22:51

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za info.
W sobotę będzie w takim razie dzień wiązania jałowców, bo jeszcze ziemia nie
przemarzła i kijki wchodzą.
Pozdrawiam.

Sebastian

czosnek niedźwiedzi - z uporem i naporem
WIOSNA !!!
Na prośbę żony-pyt. o agawę...
Szukasz budowlańców z polecenia?
Może chce ktoś modrzewia?