Re: WESZKA

1. Data: 2007-11-27 20:58:41

Temat: Re: WESZKA
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> No dobra, zmusiłaś mnie do tego. Podaję jeden z nowszych Twoich
tekstów z prk:

http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/browse_
frm/thread/e61e5a4030a1485e?hl=pl#9654bebd3f48679f

Jakaś ty głupia, WESZKO - no, teraz już po prostu cała p.r.k. powinna
spaść pod stół ze śmiechu.
Wszyscy wiedzą, że się pode mnie i Panslavistę jakiś idiota podszywa od
czasu do czasu :-DDDDDDDDDDDDDD

Nie umiesz sobie, WESZKO, wyświetlić oryginalnej wiadomości - nie twoja
wina, boś tępa. Są tacy, WESZKO, co umieją i wtedy od razu widzą, że te
"podszywki" nie są z mojego serwera.

Ale wiesz co, fajnie WESZKO, że podałaś ten link. Bo teraz już
namacalnie, WESZKO, widać, jakimi metodami grasz.
No cóż, padłaś, WESZKO, jak długa, mam nadzieję, że sporo osób
przeczyta, jaka jesteś, WESZKO, biedna i podła.

samiczej, trzewnej złości, to się wychodzi na durną, zazdrosną babę, a
ogólniej - na kpa pierwszej wody.
przerostem fantazji seksualnych nad inteligencją.

> No i widzisz złociutka, na tym właśnie m.in. polega różnica między
nami, że Ty jednak nie trzymasz pionu, tylko rzucasz się jak piskorz.
Tak niewiele trzeba, żeby te najgorsze instynkty w Tobie obudzić. Te,
dodam, przed którymi się tak bronisz :-) .

przetrwania w czystości, jak dotąd. No i oczywiście - przekazania swych
cech następnym Ewom - nigdy dość materiału do naukowych eksperymentów.
Moje córki będą w laboratorium potrząsać probówkami :-)

> No niestety, tego się trochę obawiam, że córki wychowane przez matkę
wariatkę w poczuciu bycia lepszymi od reszty świata mogą przy tych
probówkach trochę narozrabiać.

MAM NADZIEJĘ, WESZKO, bo są mądre i dobre. Jak dobrze narozrabiają, to
wtedy i świat stanie się lepszy - takie WESZKI jak ty będą mieszkać
tylko w probówkach...

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

2. Data: 2007-11-28 09:22:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fii0sv$qrj$3@nemesis.news.tpi.pl Ikselka
<i...@p...onet.pl> napisał(a):

http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/browse_
frm/thread/e61e5a4030a1485e?hl=pl#9654bebd3f48679f

Hejka. Jestem mocno zbulwersowany poziomem waszej dyskusji. :-(

> hormonalnego z przerostem fantazji seksualnych nad inteligencją.

Kobieto! puchu marny! ty wietrzna istoto!
Postaci twojej zazdroszczą anieli,
A duszę gorszą masz, gorszą niżeli!...

To by było jakieś wyjście na przyszłość dla grupy pl.rec.kuchta. ;-)
Pozdrawiam maglowo Ja...cki

3. Data: 2007-11-28 11:02:03

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
(...)
> Hejka. Jestem mocno zbulwersowany poziomem waszej dyskusji. :-(

To po co cytujesz? Chcesz czytać - Twój czas i Twoja sprawa, ale nie
"rozmnażaj".

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2007-11-28 11:22:16

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:474d4b68$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@h...people.pl> napisał(a):
> Dirko wrote:
> (...)
>
> To po co cytujesz? Chcesz czytać - Twój czas i Twoja sprawa, ale nie
> "rozmnażaj".

Hejka. A Ty nie pouczaj. :-) Bardziej mnie fascynuje świat kobiet niż
ślimaków. :-)
Pozdrawiam preferencyjnie Ja...cki

5. Data: 2007-11-28 12:57:00

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. A Ty nie pouczaj. :-)

Pouczam, bo niechcący i mnie "zmusiłeś" do przeczytania czegoś, czego
(i kogo) nie czytam.

> Bardziej mnie fascynuje świat kobiet niż ślimaków. :-)

:) Możesz sobie na podstawie takiej lektury wyrobić dość dziwne pojęcie
o świecie kobiet.

Krycha (najwyraźniej mało kobieca)
Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2007-11-28 13:02:08

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> [...]
frm/thread/e61e5a4030a1485e?hl=pl#9654bebd3f48679f

> Hejka. Jestem mocno zbulwersowany poziomem waszej dyskusji. :-(

Nie moja wina, że się muszę bronić przed atakami kobiet tego typu, co
medea, która zarzuca mi wyuzdane kontakty seksualne z Bogu ducha winnym
Panslavistą... Fakt, że nie powinnam rozmawiać w wszami, lecz po prostu
zdeptać, zanim się rozmnożą...

7. Data: 2007-11-28 14:56:32

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:474d6658$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@h...people.pl> napisał(a):

> Pouczam, bo niechcący i mnie "zmusiłeś" do przeczytania czegoś, czego
> (i kogo) nie czytam.

Hejka. Zmusiłem, żebyś zajrzała do linka? ;-) Ależ ogromną posiadam siłę
sugestii. :-)

> :) Możesz sobie na podstawie takiej lektury wyrobić dość dziwne
> pojęcie o świecie kobiet.

Na naszej grupie też można się sporo dowiedzieć o charakterze kobiet.
Czyż nie? :-)
Pozdrawiam feministycznie Ja...cki

8. Data: 2007-11-28 15:29:17

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Zmusiłem, żebyś zajrzała do linka? ;-) Ależ ogromną posiadam siłę
> sugestii. :-)

Aż tak to mnie nie zmusiłeś, same cytaty wystarczyły do zniesmaczenia.
BTW, czy tytułowa weszka to jest zdrobnienie od wszy? Takiej, co za
dawnych czasów dzieci czasem z przedszkola przynosiły?

> Na naszej grupie też można się sporo dowiedzieć o charakterze kobiet.
> Czyż nie? :-)

Tylko, że mnie charaktery kobiet interesują mniej więcej tak, jak Ciebie
charaktery kotów.
No dobra, koniec bo innych niekoniecznie interesuje, co mnie nie
interesuje :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2007-11-28 19:44:10

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:

> Aż tak to mnie nie zmusiłeś, same cytaty wystarczyły do zniesmaczenia.
> BTW, czy tytułowa weszka to jest zdrobnienie od wszy? Takiej, co za
> dawnych czasów dzieci czasem z przedszkola przynosiły?

W dzisiejszych czasach niestety też jeszcze przynoszą.

Pozdrawiam
Kaśka

Buuu... moje iglaczki!?! Ten paskudny śnieg.
czosnek niedźwiedzi - z uporem i naporem
WIOSNA !!!
Na prośbę żony-pyt. o agawę...
Szukasz budowlańców z polecenia?