Sosny

1. Data: 2007-11-27 21:59:07

Temat: Sosny
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś tutaj uprawia jakieś trochę bardziej egzotyczne sosny jak P.edulis,
monophylla, cembroides w _gruncie_ i mógłby się podzielić doświadczeniami?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2007-11-28 06:48:54

Temat: Re: Sosny
Od: "lukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam u siebie mało sosen i są tylko pinus armandii, pinus pinia, pinus
coulterii oraz sosna żółta. Oczywiście sosna żółta i armandii są całkowicie
odporne na mróz i ładnie rosną - początkowo sosny armanda rosną bardzo wolno i
po kilku latach nabierają wigoru. Sosna coultera rośnie też ładnie, choć nie
ma jeszcze prawdziwiych dojrzale wykształconych igieł. Natomiast bardzo ładnie
rosną pinie, aczkolwiek to uprawa eksperymentalna. choć mieszkam niedaleko
morza wiec klimat łagodny.....

na inne sosny nie mam już miejsca w ogrodzie :(((

Łukasz

3. Data: 2007-11-29 11:21:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukasz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ładnie
> rosną pinie, aczkolwiek to uprawa eksperymentalna. choć mieszkam niedaleko

Dzięki za odpowiedź - choć nie na temat.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2007-11-29 18:43:16

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz pisze:
> [...]
> nie
> ładnie
>
> Dzięki za odpowiedź - choć nie na temat.

Chcesz linka?
;-)
pozdr. Jerzy

5. Data: 2007-11-30 09:28:34

Od: "lukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za odpowiedź - choć nie na temat.
>
> Pozdrawiam, Basia.

pytanie było czy ktoś uprawia - a więc uprawiam. w pytaniu było zawarte czy
ktoś ma doświadczenie? - a więc napisałem że jak na razie dobrze sobie radzą i
nie wymarzają......nie wiem o jakie inne dośiwadczenie może chodzić? mam
napisać o wymaganiach środowiskowych sosen? czy coś takiego?

pozdrowienia sosnowe

Łukasz

Re: WESZKA
Buuu... moje iglaczki!?! Ten paskudny śnieg.
czosnek niedźwiedzi - z uporem i naporem
WIOSNA !!!
Na prośbę żony-pyt. o agawę...