C.D. Kamienie w woreczku zółciowym

Data: 2000-08-08 13:04:31
Temat: C.D. Kamienie w woreczku zółciowym
Od: "Halina" <h...@e...com.pl>

Kochani, przy okazji Waszej naukowej dyskusji dowiedziałam się bardzo wiele
ciekawych informacji na temat jak wyżej, i jako osoba z operowana
laparoskopowo kilka lat temu, chciałam przekazać, że zrobiłam to o wiele za
póżno.Trułam się lekami przez 15 lat , stosując także oliwę z oliwek i sok z
cytryn , niestety bezskutecznie.Dopiero operacja pozbawiła mnie bólu i
cierpień.Załuję tylko , że tak długo zwlekałam z decyzją.Kamieni było pięć,
które szczelnie wypełniały pęcherzyk żółciowy i nie było tam miejsca na
magazynowanie żółci.Życzę podjęcia właściwej decyzji. Halina .