CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!

11. Data: 2014-11-27 19:46:42

Temat: Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
et...

> Niom, to idź i "setkę" tam kup. U nas tylko "setki" w domu. W oficjalnej
> sprzedaży wycofane - jesli bywają jeszcze, to tylko z tzw zapasów, ale i to

patrz Pani. Dizsiaj byłem w markecie a tam całe półki setek.
pewnie się same zmaterializowały z kosmosu

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

12. Data: 2014-11-27 20:01:40

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Thu, 27 Nov 2014 19:08:06 +0100, Ghost napisał(a):

>Czytaj ze zrozumieniem. Hint: "Mądre polskie (wycięto wtrącenie) sklepy"

No i ja widzialem zarowki w niepolskim carrefourze.

13. Data: 2014-11-27 22:12:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Nov 2014 20:01:40 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

> No i ja widzialem zarowki w niepolskim carrefourze.

Czytaj uwaznie: SETKI widziałeś?

14. Data: 2014-11-27 22:14:15

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
e.net...

Dnia Thu, 27 Nov 2014 20:01:40 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

>Czytaj uwaznie: SETKI widziałeś?

Tak. Niby czemu nie, skoro "specjalne"?

Słabo ci idzie to wicie, chrumciu.

15. Data: 2014-11-27 22:23:19

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

> No i ja widzialem zarowki w niepolskim carrefourze.

*********************
Żarówki 100 W jak i słabsze są w ciągłej sprzedaży w takim sklepiku
elektrycznym p. Krysi na Batorego (naturalnie w starej stolicy Polski).
pozdr
Stefan

16. Data: 2014-11-27 22:25:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Nov 2014 22:14:15 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
e.net...

.net...

> Tak. Niby czemu nie, skoro "specjalne"?
>
> Słabo ci idzie to wicie, chrumciu.

Dupku, o "specjalnych" to ja sama wczesniej pisałam.

17. Data: 2014-11-27 22:27:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Nov 2014 22:23:19 +0100, Stefan napisał(a):

> [...]
> Żarówki 100 W jak i słabsze są w ciągłej sprzedaży w takim sklepiku
> elektrycznym p. Krysi na Batorego (naturalnie w starej stolicy Polski).

Pisąłam już, że Polacy potrafią sobie radzić z durnymi zarządzeniami:
http://www.egospodarka.pl/84924,Pozorny-koniec-trady
cyjnych-zarowek,1,56,1.html

Ja sama w życiu (W ŻYCIU!) nie będę używała zadnych innych niż te
tradycyjne.

18. Data: 2014-11-27 22:58:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
t...

> [...]

e.net...

.net...

>Dupku, o "specjalnych" to ja sama wczesniej pisałam.

Nie chrumciu nie pisalas.

19. Data: 2014-11-27 23:00:07

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

>Ja sama w życiu (W ŻYCIU!) nie będę używała zadnych innych niż te
>tradycyjne.

Gdyż jestes idiotka. Sporo szczęścia ma twoja rodzina, ze nie urodziłaś się
za czasów lamp naftowych.

20. Data: 2014-11-28 00:20:36

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Nov 2014 02:45:18 +0100, XL napisał(a):

> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
&v=SsbaZSmBgNY

Czy jest tam gdzieś mowa o żarówkach led, czy tylko o
świetlówkach/jarzeniówkach, czyli syfie używanym na całym świecie od lat?
Pytam, bo nie mam czasu na cały film.

M.

Myślicie?
Modzieżówka Pisu atakuje