CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!

21. Data: 2014-11-28 07:54:29

Temat: Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fctjaxsqaffp.agqnty5abzu4$.dlg@40tude.net...
> [...]
&v=SsbaZSmBgNY

> Czy jest tam gdzieś mowa o żarówkach led, czy tylko o
> świetlówkach/jarzeniówkach, czyli syfie używanym na całym świecie od lat?
> Pytam, bo nie mam czasu na cały film.

Rtęć zawierają świetlówki- czyli także te obecnie rozpowszechnione
energooszczędne żarówki. Do LEDów zastrzeżenie główne jest takie, że w
zasadzie emitują światło w wąskim zakresie widma widzialnego (zauważ proszę,
że żarowa żarówka emituje całe, ciągłe widmo widzialne- jak ognisko). Jest
więc szkodliwa dla wzroku.
Ten film pokazuje też dwulicowość etatowych "obrońców" środowiska- jak
Greeanpeace.
Jeśli interesują Cię informacje o LEDach- to w tym filmie ich nie ma.

--
Chiron

---
Avast.

22. Data: 2014-11-28 08:03:20

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]
>całe, ciągłe widmo widzialne- jak ognisko). Jest więc szkodliwa dla wzroku.

ale tylko w świecie zmyśleń malutkiego chłopczyka chirona

23. Data: 2014-11-28 08:17:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> ale tylko w świecie zmyśleń malutkiego chłopczyka chirona

Oczywiście- czy są, czy nie (szkodliwe dla oczu)- można łatwo sprawdzić np w
internecie. Nie o to jednak chodzi. Nie podajesz żadnego argumentu- piszesz
w tonie wszechwiedzącego idioty. A ja nie chcę, żebyś do mnie pisał- o czym
otwartym tekstem oznajmiam ci po raz ...nasty. Rozumiem, że to dla ciebie
problem- skoro przez tyle czasu dopisujesz te swoje idiotyzmy i plugastwa do
moich postów.Ja piszę do ciebie po raz ostatni: zgodnie z zasadą: nie rusz
gówna, bo śmierdzi- nie odpowiem na żaden twój post.
I właściwie nawet nie do ciebie tą swoją odpowiedź adresuję.

--

Chiron

---
Avast.

24. Data: 2014-11-28 08:21:31

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Oczywiście- czy są, czy nie (szkodliwe dla oczu)- można łatwo sprawdzić np
>w internecie. Nie o to jednak chodzi. Nie podajesz żadnego argumentu

Misiek, to ty stawiasz tezę o szkodliwości i niczym jej nie popierasz. Na
tobie spoczywa obowiązek dowodu, chyba, ze chcesz zostać uznany za idiotę
plecącego trzy po trzy. W sumie nic nowego.

25. Data: 2014-11-28 09:41:03

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2014 22:25, XL pisze:

> Dupku, o "specjalnych" to ja sama wczesniej pisałam.

http://www.leroymerlin.pl/osprzet-oswietleniowy/zaro
wki-swietlowki/zarowki-tradycyjne/zarowka-tradycyjna
-wstrzasoodporna-ans-lighting,p111875,l1198.html

Normalna, tradycyjna żarówka. A że się inaczej nazywa? Masz z tym problem?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

26. Data: 2014-11-28 09:41:36

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2014 22:23, Stefan pisze:

> Żarówki 100 W jak i słabsze są w ciągłej sprzedaży w takim sklepiku
> elektrycznym p. Krysi na Batorego (naturalnie w starej stolicy Polski).

Znaczy się w Gnieźnie?

27. Data: 2014-11-28 10:28:25

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-28 o 09:41, Andrzej Lawa pisze:> W dniu 27.11.2014 22:23,
Stefan pisze:

> Znaczy się w Gnieźnie?

A moze nawiazaujac do klimatu przedwyborczego - Lublinie?

Pozdro

Maseł

P.S. MSPANC

28. Data: 2014-11-28 11:17:01

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

W dniu 27.11.2014 22:23, Stefan pisze:

> Żarówki 100 W jak i słabsze są w ciągłej sprzedaży w takim sklepiku
> elektrycznym p. Krysi na Batorego (naturalnie w starej stolicy Polski).

Znaczy się w Gnieźnie?

************************
mówiąc o stolicy mam na myśli miasto w którym koronowano królów a nie
miejsce pobytu kacyka plemiennego :))))
pozdr
Stefan

29. Data: 2014-11-28 11:20:42

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

************************
>mówiąc o stolicy mam na myśli miasto w którym koronowano królów a nie
>miejsce pobytu kacyka plemiennego :))))

w sumie to jedyna sensowna stolica polski, bo ta co teraz jest to pozal sie
boze

30. Data: 2014-11-28 11:28:08

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
.pl...

************************
> [...]
>miejsce pobytu kacyka plemiennego :))))

w sumie to jedyna sensowna stolica polski, bo ta co teraz jest to pozal sie

Już dawno historycy stwierdzili, ze wraz z przeniesieniem stolicy z Krakowa
do Warszawy, w obu miastach wyraźnie wzrósł poziom inteligencji...

pozdr
Stefan

Myślicie?
Modzieżówka Pisu atakuje