[CROSSPOST] Małże w sosie tysiąca wysp - peniski wam w dupcie

1. Data: 2010-12-13 16:53:36

Temat: [CROSSPOST] Małże w sosie tysiąca wysp - peniski wam w dupcie
Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piętno!
Byłem dzisiaj w spożywczaku i przy półce gówien di mare najszła mnie ochota
na małże. Ponieważ dotąd przyrządzałem coś z mrożonek i nie miałem do
czynienia z małżami w sosie, wydawało mi się, że takie w słoiku to gotowiec
do podgrzania i zmieszania z makaronem.
Niestety po wrzucieniu makaronu do wrzątku i otwarciu słoika skosztowałem
tego czegoś. Intuicja podpowiedziała mi, że ten kwas o zapachu brudnej
kapuchy i smaku octu z majonezem ni chuja nie nada się do dania na gorąco.
Makaron albo zamrożę, albo wypierdolę do klopa. Ale małży mi żal. Co na
bazie tego "przysmaku" można przygotować? Siakąś sałatkę?

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek
--
http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/12/Faszy
stowskie-odpaly-Andreas-Dorau.html

2. Data: 2010-12-13 18:26:48

Od: Czesław <g...@s...ok> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-13 17:53, Koziołek pisze:
> [...]
> Makaron albo zamrożę, albo wypierdolę do klopa. Ale małży mi żal. Co na
> bazie tego "przysmaku" można przygotować? Siakąś sałatkę?

Zrób sobie schabowego, a frutemare zanies do piwnicy koti siem ucieszom.

3. Data: 2010-12-13 18:39:11

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się do dania na gorąco.
> Makaron albo zamrożę, albo wypierdolę do klopa. Ale małży mi żal. Co na bazie tego

Ja bym zrobił pizzę lub sajgonki, to pierwsze trudniej zepsuć i według mnie lepiej
smakuje, małże
odsączasz, przyprawiasz kolendrą, solą i pieprzem, podsmażasz na maśle, jak się
zrumienią podlewasz
pół szklanki białego wina i parę kropel soku z cytryny lub limonki, 2 starte ząbki
czosnku, czekasz
aż odparuje, potem kładziesz je na samą górę na pizze i do piekła

Można też je podać jako przystawkę lub chrupiący dodatek do sałatek, 2 białka jajek
rozbełtać w
misce, dodać 1/3 szklanki mąki kukurydzianej, łyżkę jasnego sosu sojowego, szczyptę
soli i pieprzu,
dokładnie wymieszać, wrzucić małże, obtoczyć w tej papce i na głęboki olej, aż się
zrumienią, wyjąć,
odsączyć z tłuszczu i można żreć

4. Data: 2010-12-17 19:53:38

Od: "DP" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora