Caloroczny alergiczny niezyt gornych drog oddechowych

1. Data: 2004-12-02 10:51:23

Temat: Caloroczny alergiczny niezyt gornych drog oddechowych
Od: Michal P. <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich zainteresowanych...

Mam takie pytanie:

Czy stwierdzony u mnie

"Caloroczny alergiczny niezyt gornych drog oddechowych nieznacznie
uposledzajacy sprawnosc ustroju u osoby z dodatnim wynikiem Phadiotopu"

mozna wyleczyc w ciagu 12 miesiecy? W jaki sposob?

Jezeli owe schorzenie mam od 10 roku zycia do dzis (czyli 13 lat).Co
naprawde przez caly rok utrudnia mi prawidlowe funkcjonowanie (non stop
zatkany nos,kichanie,lzawienie oczu-w najwiekszych okresach pylenia
itd.)

Pytanie na koniec - czy jest jakas mozliwosc aby wynik "Phadiotopu" byl
ujemny ??

Nie jestem specem od medycyny wiec te wszystkie okresclnia cytuje z
pisemka jakie dostalem.

Bardzo bym prosil o udzielenie odpowiedzi osoby majace jakiekolwiek
pojecie na ten temat... Jesli bedzie cos potrzebne do udzielenia
odpowiedzi to prosze na @

Z gory bardzo dziekuje.

--
Pozdrawiam - Michal

www.mpo.republika.pl

2. Data: 2004-12-03 07:40:47

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal P." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bardzo bym prosil o udzielenie odpowiedzi osoby majace jakiekolwiek
> pojecie na ten temat... Jesli bedzie cos potrzebne do udzielenia
> odpowiedzi to prosze na @

Niestety takie problemy ze zdrowiem ma wielu i trzeba trochę poznać swój
organizm aby temu zaradzić. Mi pomogła głównie zmiana kilku nawyków
żywieniowych, o czym wiele razy pisałem. Polecam "Oczyszczanie organizmu"
G.P. Małachowa, tylko starsze wydanie, bo tam jest część pt. "Prawidłowe
odżywianie", albo książkę M.Tombaka, chyba "Moja droga do zdrowia" albo
jakoś tak, gdzie podejście do spraw utrzymania organizmu w formie jest
bardzo podobne jak u Małachowa.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2005-01-16 13:18:52

Od: "Istvan" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jak najbardziej polecam czyszczenie organizmu, ponieważ sam stosowałem
czyszczenie organizmu za pomocą zestawu preparatów ziołowych. Skutek był u
mnie i u wielu innych osób tak pozytywny, że każdemu mogę śmiało polecić
kurację. Nawet osoby zawodowo zajmujace się leczeniem i profilaktyką ochrony
zdrowia stosowały te kurację dla siebie.
Mogę Cię skontaktowac z fachowcem w tej dziedzinie, z Warszawy.

Pozdrawiam
Istvan

> [...]
>
> Bardzo bym prosil o udzielenie odpowiedzi osoby majace jakiekolwiek
> pojecie na ten temat... Jesli bedzie cos potrzebne do udzielenia

zakrzepica zyl glebokich??czy moze cos innego?
Zakwaszanie organizmu...
badanie kliniczne , kontrolne piersi
Ortodonta
skutki radioterapii....???????? help