Cattell

1. Data: 2004-01-08 18:22:11

Temat: Cattell
Od: "Gocha" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję materiałów dot. teorii osobowości R.B. Cattella.
Czy spotkaliście się z polskimi wydaniami jego książek lub ich opracowaniami?

1. Data: 2004-01-08 19:36:49

Temat: Re: Cattell
Od: "Wega" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz w "Teorie osobowości"-chyba Lindsey i Halll tam są teorie czynnikowe.

1. Data: 2004-01-10 10:16:03

Od: "Maciej Karwowski" <m...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest tez krotko omowiona w II tomie psychologii Strelaua (red.)

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-01-13 07:00:43

Od: " Gocha " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha <m...@g...pl> napisał(a):

> Poszukuję materiałów dot. teorii osobowości R.B. Cattella.
> Czy spotkaliście się z polskimi wydaniami jego książek lub ich
opracowaniami?

Dzięki i proszę o jeszcze :)

1. Data: 2004-01-17 16:13:27

Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> opracowaniami?
> >
> Dzięki i proszę o jeszcze :)

jak ktoś coś wie to niech powie

będę proawdził rozmowy kwalifikacyjne....
Ku przestrodze - dla wszystkich dorosłych dzieci alkoholików
Przetartym szlakiem
Nic sie nie dzieje ? U mnie tak i nie wiem co ...
Nic sie nie dziele na? U mnie sie dzieje i nie wiem co ... ?!