Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic

41. Data: 2017-10-25 11:31:17

Temat: Re: Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Róż aniec do granic
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 października 2017 19:14:18 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Chrześcijanie to najliczniejsza grupa wyznaniowa, stanowiąca 1/3 wszystkich
> LUDZI na świecie.

Od niedawna. Na skutek misji w Azji i w Afryce w krajach postkolonialnych.
Sto lat temu najwięcej było buddystów.

42. Data: 2017-10-25 12:07:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Od niedawna. Na skutek misji w Azji i w Afryce w krajach postkolonialnych.
> Sto lat temu najwięcej było buddystów.

No i?

--
XL

43. Data: 2017-10-25 12:23:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Eeee tam... te kolejne rozwody i małżeństwa wyznawców pislamskich to
> pewnie tylko z samymi dziewicami?
> Taki Pazura... tylko klęczy i odmawia różaniec na granicach...

> Rydzyk, Bierecki i jego SKOKI, Szyszko i jego stodoła, która jest warta
> tyle co nic...

> Miliardy much nie mogą się mylić. Jedzą to co dobre.
> Najliczniejsza grupa wyznaniowa ciągnie do miodu. Wróć... ciągnie do...
> Ludzie inteligentni nie uważają ich za głupców. To są ofiary manipulacji
> i są dowodem na porażkę systemu edukacji.

Po co? Jeśli chodzi o twoją ,,moralność" to wszystko jasno wyłożyłeś powyżej
- negatywnymi przykładami lub najczęściej posądzeniami wytłumaczysz każde
swoje minione, aktualne i co gorsza przyszłe bezeceństwo...

--
XL

44. Data: 2017-10-25 12:37:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-25 o 12:23, XL pisze:

> Po co? Jeśli chodzi o twoją ,,moralność" to wszystko jasno wyłożyłeś powyżej
> - negatywnymi przykładami lub najczęściej posądzeniami wytłumaczysz każde
> swoje minione, aktualne i co gorsza przyszłe bezeceństwo...

W przeciwieństwie do ciebie?
Przecież to nie ja popieram pis, wychwalam faszystów i to nie ja
zapisałem się do ONRu...
LOL :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

45. Data: 2017-10-25 13:51:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> W przeciwieństwie do ciebie?
> Przecież to nie ja popieram pis, wychwalam faszystów i to nie ja
> zapisałem się do ONRu...

O - nastepne posądzenia. Teraz już wszystko ci wolno, nie?

> LOL :):)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

Oj, bardzo ci potrzebny.

--
XL

46. Data: 2017-10-25 13:53:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 października 2017 12:07:35 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> No i?

No i argumentujesz Kviatkowi, że jest najwięcej chrześcijan, ale to powinna
być wielkość ważona, bo nie wśród ludów rozwiniętych tylko prymitywnych
i jeszcze do nie tak dawna zniewolonych (wśród których także przez misje
zwiększa się ilość wyznawców religii proroka Mahometa), podczas gdy
z b. metropolii (krajów rozwiniętych) chrześcijaństwo odpływa.
Bardzo słaby ten argument.

Przy okazji przypominam o roli misjonarzy chrześcijańskich w ugruntowaniu
kolonializmu europejskiego.
"When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land.
They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them, we had the
Bible and they had the land."
http://demotywatory.pl/4134121/Kiedy-przybyli-do-nas
-misjonarze-Afrykanie-mieli-ziemie-a-przybysze-Bibli
Ten wstyd to też jest powód, że biały człowiek odwraca się od chrześcijaństwa,
często do prawdziwych religii swoich przodków https://youtu.be/fu2bgwcv43o
a niektórzy przechodzą na buddyzm.

47. Data: 2017-10-25 14:04:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> No i argumentujesz Kviatkowi, że jest najwięcej chrześcijan, ale to powinna
> być wielkość ważona, bo nie wśród ludów rozwiniętych tylko prymitywnych

O, nie wiedziałam, że centrum i tereny Cesarstwa Rzymskiego to istna kloaka
prymitywizmu :->

> [...]
> zwiększa się ilość wyznawców religii proroka Mahometa), podczas gdy
> z b. metropolii (krajów rozwiniętych) chrześcijaństwo odpływa.

Znaczy - argument o ekspansji muzułmańskiej w rejonach odpływu
chrześcijaństwa przemawia za ich wyższym rozwojem?
LOL

--
XL

48. Data: 2017-10-25 14:44:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 października 2017 14:04:14 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
>
> Znaczy - argument o ekspansji muzułmańskiej w rejonach odpływu
> chrześcijaństwa przemawia za ich wyższym rozwojem?

Ekspansja (pseudo)muzułmańska jest akurat wszędzie - zarówno w regionach odpływu
chrześcijaństwa jak i gdzie ono jest przyjmowane na skutek misji.
To jest stały wektor - inwariant.

Natomiast od chrześcijaństwa bardzo rzadko biali konwertyci przechodzą na islam. Po
prostu obecnie mnoży się biologicznie i usiłuje kolonizować wszystko jak leci
jeden z głupszych i bardziej agresywnych odłamów podskakujących pod islam
tzw. wahabizm/salafizm, na który przechodzą też pod wpływem jego misji
sponsorowanych przez Saudi Kingdom - muzułmanie (tzw. radykalizacja).

Białego człowieka na pewnym stopniu cywilizacji (wykształcenia historyczno
filozoficznego) pociągają raczej jeżeli nie ateizm humanistyczny (który jest
IMHO ślepą uliczką aczkolwiek mało agresywną), to religie rodzime albo
buddyjskie jako alternatywa dla ujemnego kapitału kulturowego kolonialnego wstydu.

No wiesz, ten argument - to chrześcijanie kolonizowali i są za burdel w krajach
postkolonialnych odpowiedzialni. Więc zostawić chrześcijaństwo na pożarcie ludom
kolonizowanym, żeby nie dziedziczyć odpowiedzialności. Odrzucenia spadku, żeby
nie brać na siebie długów, niech frajerzy płacą. Dla mnie jest to dość mocny
argument dlaczego nie przyznawać się do chrześcijaństwa przynajmniej
zachodniego.

Nie rozumiem, dlaczego tacy muzułmanie nie kupują tego argumentu
i chrześcijaństwo mimo wszystko stoi u nich wyżej i jest mniej przez nich
zagrożone niż jego alternatywy. Oni was nienawidzą, nami zaś gardzą.

49. Data: 2017-10-25 21:40:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Ekspansja (pseudo)muzułmańska

Dlaczego pseudo? Jak najbardziej muzułmańska. To mają nakazane.

> jest akurat wszędzie - zarówno w regionach odpływu
> chrześcijaństwa jak i gdzie ono jest przyjmowane na skutek misji.
> To jest stały wektor - inwariant.

Jest akurat wszędzie - zupełnie niezależnie od obecności chrześcijanstwa na
danym terenie.

> [...]
> buddyjskie jako alternatywa dla ujemnego kapitału kulturowego kolonialnego wstydu.

Słaba ta alternatywa.

> No wiesz, ten argument - to chrześcijanie kolonizowali

Nie. Kolonizowały określone PAŃSTWA, a nie chrześcijanie. Wysoki rozwój
tych państw - owszem, zawdzieczany chrześcijaństwu - sprawiał, że stać je
było na zdobywanie kolonii.
Teraz owszem, zapłacą za to - PAŃSTWA kolonialne, a nie chrzescijanie.

> i są za burdel w krajach
> postkolonialnych odpowiedzialni.

To nie ma niczego wspólnego z wiarą. Chiny i Japonia też kolonizowały - a
nie są chrzescijańskie. Więc sorry, nie przypisuj kolonizacji
chrzescijaństwu ani w ogóle żadnej wierze - poza ideologią muzułmańską,
która wiarą nie jest, natomiast nakazuje kolonizację.

> [...]
> nie brać na siebie długów, niech frajerzy płacą. Dla mnie jest to dość mocny
> argument dlaczego nie przyznawać się do chrześcijaństwa przynajmniej

Nie rozumiem, o jakim Ty chrześcijaństwie mówisz, do którego CHRZEŚCIJANIN
miałby się ,,nie przyznawać". Dla mnie nie jest to żaden argument :->

50. Data: 2017-10-26 13:11:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

> Nie rozumiem, dlaczego tacy muzułmanie nie kupują tego argumentu
> i chrześcijaństwo mimo wszystko stoi u nich wyżej i jest mniej przez nich
> zagrożone niż jego alternatywy. Oni was nienawidzą, nami zaś gardzą.

Wyżej? Chyba się po prostu generalnie nie orientujesz. W muzułmańskiej
ideologii (bo to ideologia, nie religia) KAŻDA religia jest wrogiem.
Dlatego teraz inwazja na Europę jest i będzie prowadzona właśnie z Afryki -
bo tam islam się najłatwiej rozprzestrzenia. Afryka jest już obecnie bazą
do podboju Europy.
http://www.psz.pl/116-bezpieczenstwo/afryka-islam-ek
spansja-islamu-w-afryce-parawan-czy-cywilizacyjny-po
dboj

--
XL

Catalunya!
VaxigripTetra
Taką Polskę mamy!
Tajemnica sukcesu PiS...
Obłudni Niemcy nie mogą się pogodzić z utratą dominacji.