Cerazette - krwawienia

1. Data: 2004-05-10 14:04:09

Temat: Cerazette - krwawienia
Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

i z góry przepraszam, że znów temat tabletki antykoncepcyjnej. Ale na
googlach szukałam, mój ginekolog będzie dopiero w przyszłym tygodniu (na
urlopie), a w przychodni rejonowej lekarz - tak na oko z 60 lat - powiedział
mi, że on nie przepisuje Cerazette, a w ogóle to najlepszym środkiem
antykoncepcyjnym jest prezerwatywa i kazał mi wyjść. Więc nie bardzo się mam
kogo poradzić...

Biorę Cerazette od 3 miesięcy, ale od trzech tygodni mam 2-3 dni krwawienia,
potem 1 (czasem niecały) dzień przerwy i znów 2-3 dni krwawienia. Wiem, że
nieregularne krwawienia to główny skutek uboczny tej pigułki, ale żeby aż
tyle czasu?? Czuję się dobrze, nic mnie nie boli.
Czy to normalne czy powinnam jednak poszukać pod nieobecność mojego lekarza
jakiegoś innego? (bo ten z przychodni odpada...)

Z góry dzięki i pozdrawiam,
Monika.

2. Data: 2004-05-10 20:38:55

Temat: Re: Cerazette - krwawienia
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak to wszystko sie ma do cyklu?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2004-05-10 21:17:30

Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> A jak to wszystko sie ma do cyklu?

Przed rozpoczęciem brania Cerazette cykl 30-dniowy, regularny.
W czasie brania 1-go i 2-go opakowania żadnych krwawień, dopiero teraz, przy
trzecim, takie cuda się dzieją ...

Pozdr. i dzięki za zainteresowanie,
Monika

4. Data: 2004-05-13 15:56:08

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przed rozpoczęciem brania Cerazette cykl 30-dniowy, regularny.
> W czasie brania 1-go i 2-go opakowania żadnych krwawień, dopiero
teraz, przy
> trzecim, takie cuda się dzieją ...

niestety takie sa czasem objawy przy przyjmowaniu preparatow tego
typu... po pewnym czasie moze to minac... ale nie musi... wiem, ze to
lakoniczna odpowiedz...
ale nie jest to zaden bardzo niepokojacy objaw...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2004-05-13 19:03:14

Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

No to mnie pocieszyłeś.... :-))
Ale dzięki za informację.
Pozdrawiam,
Monika.

Oferta wspolpracy dla lekarza / studenta medycyny
[Wroclaw] Laryngolog
biegunka a antykoncepcja hormonalna
scyntygrafia
[Gliwice,Zabrze] Szukam dobrego psychiatry