ChAD

1. Data: 2005-04-07 09:50:19

Temat: ChAD
Od: "Elzbieta Broniszewska" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
U mojego syna zdiagnozowano Chorobę Afektywną Dwubiegunową (ChAD).
Czy ktokolwiek z Was mógłby się wymienić doświadczeniami związanymiz tą
chorobą? Jak postępować, jak zachowywać się w stosunku do chorego?

pozdrawiam,
Bede wdzięczna za informacje
Elżbieta Broniszewska

2. Data: 2005-04-08 18:01:49

Temat: Re: ChAD
Od: "Konrad" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam wskazane forum tematyczne

to chyba najlepsze miejsce gdfzie możan znaleźc wiadomości na temat CHAD od
samych zainteresowanych

Pozdrawiam

Konrad

Użytkownik "Elzbieta Broniszewska" <b...@n...pl> napisał w
wiadomości news:d3302l$l9q$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Czy ktokolwiek z Was mógłby się wymienić doświadczeniami związanymiz tą
> chorobą? Jak postępować, jak zachowywać się w stosunku do chorego?

astygmatyzm dalekowzroczny u 3,5 latka i mruganie
Pytanie o szpital w Warszawie
Gdzie w okolicach Elbląga rozkruszyć kamień nerkowy
problem z gazami
PILNE !!!! SZYBKA POMOC !