Chamstwo UZYTKOWNIKA [Fwd: proba wlamania]

21. Data: 2000-01-21 08:38:49

Temat: Re: Wyjasnienia i ... [Fwd: proba wlamania].
Od: m...@u...idn.org.pl (Michal 'Orr' Daszkowski) szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Thu, 20 Jan 2000 08:36:18 GMT, osoba podpisująca
się: Marian L <m...@e...bielsko.pl>, w artykule:
<6Ozh4.42936$X3.899003@news.tpnet.pl> napisała:

[snip]

> Uważam że :
> Mr.FX powinien złożyć w najbliższej prokuraturze zawiadomienie
> o przestępstwie.

Jeżeli już wchodzić na drogę prawną, to zawiadomienie
o przestępstwie powinien złożyć poszkodowany, czyli administrator
CLAN.

Jeżeli MrFX stwierdzi, że ktoś grzebał na jego maszynie i może
mieć to związek ze sprawą, wtedy również powinien to zgłosić.

> Andrzej Abraszewski, Michał Orr Daszkowski, Krzysztof Markiewicz
> powinni na priv ustalić działania zmierzające do wykrycia sprawcy
> włamania.

Nie, nie, nie... :-))) To jest sprawa pomiędzy administratorem
CLAN, MrFX, wspomnianą niżej komórką w TPSA [jeżeli włamanie było
z dialupu] i być może prokuraturą i policją. Osoby trzecie mogą
co najwyżej służyć swoją wiedzą -- konsultować pewne sprawy itp.

Od *ścigania* takich delikwentów to jest kto inny:

> Jest od tego zdaje się jakaś komórka w TPSA, Policja RP
> też ma chyba do tego ludzi.

Zgadza się.

> Nie wiem co powinniście zrobić ale
> od doradzenia Wam w tej sprawie jest Usenet od grupy pl.news.admin
> zaczynając

Poprawka: pl.news.admin to grupa [dla] administratorów Usenetu!
Czyli news. Nie ma nic wspólnego z administrowaniem ,,ogólnym'',
ani innymi nadużyciami, niż te dotyczące Usenetu.

Od spraw związanych z ogólnym bezpieczeństwem i naruszeń prawa
w Sieci jest grupa: pl.comp.security.

> - jestem przekonany że wszyscy mogący pomóc
> pomogą.

Ja też jestem o tym przekonany. :-)

> Moim skromnym zdaniem dla specjalistów ustalenie,
> udowodnienie, próby włamania jest bardzo proste.

To nie zawsze jest łatwe niestety. Ale jeżeli włamanie było
z dialupu TPSA, to da się z całą pewnością stwierdzić z jakiego
numeru telefonu tego dokonano, w związku z czym rzeczywiście nie
powinno być problemu z ustaleniem sprawcy. :-)

[snip]

> Wyjaśnienie tej sprawy do końca jest niezwykle ważne gdyż
> coraz bardziej widać że przede wszystkim przestępstwa popełnione
> na szkodę niepełnosprawnych w naszym kraju pozostają bezkarne.

Chyba w Sieci nie ma takiego ,,rozróżnienia''. Natomiast faktem
jest, że *wszystkie* tego typu incydenty powinny być wyjaśniane.

Pozdrawiam
Orr

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

22. Data: 2000-01-21 09:26:50

Od: m...@u...idn.org.pl (Michal 'Orr' Daszkowski) szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Thu, 20 Jan 2000 21:38:44 +0100, osoba podpisująca
się: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl>, w artykule:
<3...@c...pl> napisała:

> Witam !
>
> piszesz Grzegorzu :

> Wybacz ale na razie nie mam czasu w dociekanie czys winny czy nie i czy
> mam sie kajac (to proponujesz) czy nie, przed Toba.

Naprawdę dawno nie widziałem już takiej arogancji.

> Spytaj moze Lukasza
> czemu to ON Cie posadzil o to a mnie daj spokoj

Zasłaniasz się Łukaszem? Nie stać Cię na to, by wziąć odpowiedzialność
za to, co zrobiłeś? Żenujące.

> (tak, tak, to nie byl
> moj wyrok jak niektorzy chca wiedziec) .

Nie było żadnego wyroku. Była *rutynowa* reakcja administratora
i powiadomienie o podjętych działaniach. ,,Wyrok'' wydałeś Ty.
Nie mając do tego ani podstaw, ani prawa!

> Zyj swiadomoscia obiektywnosci
> Orr to daleko zajdziesz. Zauwaz ze ja TYLKO (hm) naglosnilem
> odpowiednnio sprawe

Poprawność polityczna? Publiczne rzucanie oszczerstw i obrażanie
ludzi nazywasz ,,odpowiednim nagłaśnianiem sprawy''? Gratuluję! :-/

> by nie utracic honoru i slowa danego panu
> Marazewskiemu ze NIKT z naszych nie bedzie grzebal na serwerze CLANU.
> Reczylem za to swoim honorem !!!

Czym? Sądząc z tego, co piszesz dalej, w ogóle nie wiesz co to jest!

> Jesli tak trudno Ci to zrozumiec to
> dolacz do gwardii takich dupkow jak Orr i z nim sie zjednaj i szukaj u
> niego przyjazni. Ja nie mierze przyjazni interesami tylko honorem.

Honor pozwala Panu nazywać publicznie ludzi ,,dupkami''? Zaiste
dziwny to rodzaj ,,honoru''.

> Honor
> byl dla mnie wazniejszy NIZ , byc moze krzywda, ktora Ci sie stala.

Honor??? Żałosne, jak szastasz tym słowem. Jak wycierasz nim podłogę!
To nie honor, tylko Twoja miłość własna, przerost ambicji
i niezachwiane niczym, nawet faktami, przekonanie o własnej
nieomylności.

Nie widziałem jeszcze chyba tak spektakularnej manifestacji
egoizmu i samolubstwa. Dla owego swojego wyimagowanego poczucia
,,pseudohonoru'' i zaspokojenia miłości własnej jesteś gotów
zniszczyć człowieka, który najprawdopodobniej nie był winien.

Do tej pory uważałem, że jesteś po prostu człowiekiem
z przerośniętym ,,ego'', ale z dobrymi intencjami. Teraz
udowodniłeś, że rozmiary tego zjawiska u Ciebie są znacznie
większe, niż myślałem. To jest w Tobie na tyle silne, że dla
zaspokojenia jego potrzeb, jesteś skłonny czynić *prawdziwe*
zło! :-(((

[snip]

> Wybacz ale nie interesuje mnie juz ta sprawa. Rozwiaz ja sam, wespol
> Lukaszem i tymi, ktorzy sie na tym znaja.

Tchórzliwa ucieczka przed odpowiedzialnością? Tak postępuje
człowiek honoru???

> Jak mi przedstawisz winowajace
> to bedziesz mial nalezne Ci przeprosiny .

Jeszcze jeden element Twojej definicji ,,honoru''? Według niej
można nazwać kogoś złodziejem i przeprosić go *dopiero* wtedy,
gdy *udowodni*, że nim nie jest?

Żałosne.

> I powtarzam po raz ktorys juz,
> to NIE ja wydalem wyrok.

Wydałeś.

> Bylem jak sedzia ktory dostal informacje od
> czlowieka ktory, jak mialem prawo przypuszczac swoje dochodzenie
> przeprowadzil.

Nie. Nie nazywaj siebie sędzią, bo to w tym przypadku bezczelność.
To, co zrobiłeś, było próbą samosądu, linczu, a nie żadnym sądem!
Urągało nie tylko elementarnemu poczuciu sprawiedliwości, ale
przyzwoitości w ogóle.

Poza wszystkim, mnie nauczono, że człowiek honorowy i z klasą,
potrafi powiedzieć ,,przepraszam''. To jest warunek konieczny! Ty
tego nie potrafisz! I... w jakimś sensie żal mi Ciebie z tego
powodu. :-( Co nie zmienia jednak mojej oceny Twojej postawy
w całej tej sprawie! :-/ Uczyniłeś coś bardzo złego i nie
potrafisz ani przyznać się do błędu, ani przeprosić za to. Twój
wybór!

Cały ten post nie miał na celu prowadzenia polemiki, albowiem
nie zamierzam dalej dyskutować z Tobą na tematy ogólne.

Mogę pójść na daleko idący kompromis z ludźmi o trudnym charakterze
i poglądach nawet skrajnie różniących się od moich. Mogę zaakceptować
bardzo wiele rzeczy. Ale nie mogę zaakceptować człowieka, który
publicznie obraża ludzi oraz czyni im ewidentną krzywdę tylko
i wyłącznie z powodu własnego żałosnego egoizmu, który nazywa
,,honorem'', brukając to słowo.

Żegnam. EOT.

Przykro mi, ale osób tak postępujących nie pozdrawiam.

Orr

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________

23. Data: 2000-01-21 11:23:33

Od: Marek Monikowski <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski wrote:

> Jak juz wiecie calkowicie odrzucam
> bajeczki Orr'a bo podsluchy w tym wypadku to tak naprawde tylko na karb
> infantylnosci Orr'a mozna zrzucic.
>
> pozdrawiam
> A.A.

Oj, Andrzeju.
Ta wypowiedź świadczy tylko o tym, że nie masz większego pojęcia o
"niższych warstwach" internetu, czyli pakiety, routing i takie tam. Bo
gdybyś miał pojęcie, to wiedziałbyś, że coś takiego jak sniffing
istnieje i jest jak najbardziej możliwy. To prawda, że to nie jest takie
proste, ale możliwe. A w ramach tej samej sieci lokalnej to byle
15-latek może podsłuchiwać pakiety (dla zorientowanych: celowo nie
zagłębiam się w zagadnienia vlan'ów i różnych takich, bo to to mocny
off-topic), co oznacza, że praktycznie KAżDY POSIADACZ KONTA NA CLAN'IE
mógł zdobyć hasło MrFX'a[*]. Powiem więcej - mój znajmomy specjalista od
sieci twierdzi, że w wypadku tpnetu "dodzwanianego" podsłuchanie
pakietów jest do zrobienia i nie jest takie trudne.

Wniosek: JEST MOŻLIWE, że ktoś podsłuchał hasło[*] MrFX'a i że on sam
jest niewinny.
Nie twierdzę, że jest niewinny, a stwierdzam, że MOŻLIWE IŻ JEST
NIEWINNY. I dlatego uważam, że zbyt pochopnie obwiniasz.

Zupełnie inną stroną jest zdobycie pliku z hasłami z serwera clan'u, ale
zakładam, że jest tam dobrze zorientowany admin znajacy swoją robotę,
więc taki sposób zdobycia hasła odrzucam.

[*] W miejscach w których postawiłem gwiazdkę zakładam, że MrFX przesyła
hasło jawnie, czyli loguje sie na clan telnetem (a nie ssh), używa
zwykłego pop3 itd.

--
Marek Monikowski

24. Data: 2000-01-21 12:13:16

Od: Marek Monikowski <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski wrote:

[...]
> Oczywiscie. Mozna i Mate Hari w firmie CLAN ulokowac. Metod jest od
> groma. Zapominasz tylko o przeroscie formy nad trescia mowienia o
> 'podsluchu' . Czemuz akurat podsluchano MrFX a nie mnie np. To akurat ja
> jestem bardziej podatny niz On. Jest jeszcze pare osob BARDZIEJ
> podatnych ode mnie. Wykluczam sensownosc takiej koncepcji. Malo
> prawdopodobna . Zdajesz sobie sprawe ze takie podwieszenie nie jest
> mozliwe od strony f-my CLAN . Jesli juz to byc moze w komorce, w bloku,
> gdzie mieszka Grzegorz. Dobra nie teoretyzujmy.
[...]
> Co oznacza "po drodze" ? Co najwyzej mogl to byc wezel
> telekomunikacyjny w piwnicy bloku we Wladyslawowie. A jesli tak to i
> 'wlom' szedl z Wladyslawowa (bo nie przypuszczam by szczylom chcialo sie
> jechac np do Gdyni by dokopac sasiadowi czyli Lukasz , jesli sprawdzal
> logi mogl tak a nie inaczej napisac. Nie fantazjuj Orr i bajek z OO9 nie
> przemycaj na grupie (to NTG :-> ) . Powiesz mi ze KGB GRU Mosad czy UOP
> powiesiili sie na swiatlowodzie by podsluchac haslo MrFX by wlamac sie

[...]

Andrzeju, czy Ty aby na pewno wiesz, co to jest "podsłuch" w internecie?
Jest to (upraszczając) przejęcie, czyjegos pakietu danych. Nie trzeba
ani podpinać się pod czyjeś kable, ani wieszać się na światłowodzie.
Wystarczy mieć duże pojęcie o sieci, mieć komputer, odpowiednie
narzędzia i dostęp do sieci. Jeśli ma się konto na danym serwerze (np.
clan'u) i serwer ten umożliwia uruchamianie przez użytkownika programów
(niemal każdy umożliwia), to wystarczy odpowiedni programik i już mamy
hasła wszystkich logujących się otwartym textem. I tu nie ma znaczenia
"podatność" tylko to, czyje pakiety się akurat napatoczą.
Aby taki podsłuch zrealizować można być GDZIEKOLWIEK - niekoniecznie w
piwnicy we Władysławowie. Pytasz "co oznacza 'po drodze'? " - oznacza
to, że podsłuch pakietu mógł nastąpić nie tylko w sieci MrFX'a czy
clan'u, ale na jakimkolwiek słabo zabezpieczonym routerze między nimi!
Być może haker "słuchał" czegoś innego, a MrFX napatoczył sie
przypadkiem, a włamywacz postanowił sie zabawić? Różnie mogło być.

> do f-my CLAN. Troszke rozsadku bys mogl zachowac bo dzieciuch z Ciebie
> wychodzi co to sie epatuje bajkami.

Nie masz racji - to nie są bajki.

Marek Monikowski

25. Data: 2000-01-21 13:32:51

Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na moje słowa jeden z Mentorów tej grupy dyskusyjnej
Michal 'Orr' Daszkowski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

>Jeżeli już wchodzić na drogę prawną, to zawiadomienie
>o przestępstwie powinien złożyć poszkodowany, czyli administrator

Nie zgadzam się. Clan za to że robi tak dużo na rzecz tej społeczności
ma jeszcze chodzić po sądach, prokuratorach, być narażonym na
straty i jeszcze je świadomie tworzyć ?
Zaczynam rozumieć skąd się bierze znieczulica w społeczeństwie.

>Jeżeli MrFX stwierdzi, że ktoś grzebał na jego maszynie i może
>mieć to związek ze sprawą, wtedy również powinien to zgłosić.

Mr FX - zaraz po otrzymaniu takiej informacji powinien:
Przeprosić ogólnie na liście, przeprosić na priv zaangażowanych,
Dać komunikat że powiadomił prokuratora i się w prokuraturze
awanturować że za wolno to wyjaśniają czym szkodzą społeczności
tej grupy dyskusyjnej.
Ja osobiście dodatkowo potulnie bym znosił uwagi innych no bo
jestem małej wiedzy w tych sprawach ;-((

> [...]
>z dialupu] i być może prokuraturą i policją. Osoby trzecie mogą
>co najwyżej służyć swoją wiedzą -- konsultować pewne sprawy itp.

No to różnimy się. CLAN oprócz tego co wyżej napisałem, zostanie
potraktowany na zasadzie firma to niech płaci, Mr FX zostanie
potraktowany że coś w tym musiał maczać palce.

Uważam ponadto że poszkodowani są wszyscy na tej grupie
a więc "Autorytety" tych wszystkich powinni coś dla tych wszystkich
zrobić. W rozwiązywaniu problemów "Autorytety" wzajemne
animozje powinni odłożyć na bok właśnie dla tego że są "Autorytetami".

>Zgadza się.

Jak ja będę rozmawiał z TPSA to mnie wpuszczą w maliny,
z Policją to mnie szczerozłotym :-(( Wy będziecie skuteczni
nie tylko z racji że Was trzech i że jesteście dużej wiedzy
w tej dziedzinie.

>Ja też jestem o tym przekonany. :-)

No to do dzieła, w taki sposób jak ja usiłuję sugerować
albo w jaki kolwiek inny byle skuteczny.

>Chyba w Sieci nie ma takiego ,,rozróżnienia''. Natomiast faktem
>jest, że *wszystkie* tego typu incydenty powinny być wyjaśniane.

No to można zacząć od tego przynoszącego jaskrawe naruszenie
interesów ON.

Z wyrazami należnego szacunku
--
Marian Landowski
http://www.lama.org.pl

PS. Uważam że za dużo już "mielonego" w tej sprawie na grupie.
Sądzę że zaangażowani dla dobra sprawy powinni przejść na priv.

26. Data: 2000-01-21 14:14:56

Od: Marek Monikowski <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian L wrote:

> Nie zgadzam się. Clan za to że robi tak dużo na rzecz tej społeczności
> ma jeszcze chodzić po sądach, prokuratorach, być narażonym na
> straty i jeszcze je świadomie tworzyć ?

Administrator Clan'u jako jedyny jest obecnie w posiadaniu
poszlak/dowodów (w postaci odpowiednich logów), to na jego maszynę na
jego "terenie" włam miał miejsce i do tego ma najlepsze pojęcie o tym,
co czego włamywacz próbował. Więc to on jest jedyną kompetentną osobą do
podjecia dalszych działań. Powinien poinformować właściciela konta o
zaistniałej sytuacji oraz administratora sieci/serwera z którego atak
został przeprowadzony (w wypadku ataku z ppp powiadamia się
telekomunikację), oraz ewentualnie powiadomić o przestępstwie kogo
trzeba.

> Zaczynam rozumieć skąd się bierze znieczulica w społeczeństwie.

Jakim cudem z tego wątku zrozumiałeś istotę znieczulicy!?

> [...]
> Dać komunikat że powiadomił prokuratora i się w prokuraturze
> awanturować że za wolno to wyjaśniają czym szkodzą społeczności

Jeśli nawet tak było, to ma przepraszać za to, że ktoś mu chamsko
grzebał po kompie? To pewnie jak mi okradną samochód to mam przepraszac
sąsiadów, że byli narażeni na hałas wybijanej szyby?
Ciekaw jestem, ile osób tak najeżdżających na MrFX'a ma genialnie
pozabezpieczane kompy i są przekonani, że ich PCet to bastion nie do
zdobycia? Kto z Was używa bezpiecznych metod transmisji? Kto może z ręką
na sercu powiedzieć "mojego hasła nie da się zdobyć!" ?

Ludzie, nie przesadzajcie - winny w tej sprawie jest tylko jeden - ten
kto próbował niedozwolonych chwytów na clanie. Jeśli to nie był MrFX i
nie dał on hakerowi hasła i pozwolenia to jest niewinny. A to, że
zostało to przeprowadzone z jego konta to jeszcze nie dowód, że to on.

> Ja osobiście dodatkowo potulnie bym znosił uwagi innych no bo
> jestem małej wiedzy w tych sprawach ;-((

Gdybyś był "większej wiedzy w tych sprawach" to byś się bronił.

--
Marek Monikowski

27. Data: 2000-01-21 15:00:28

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Monikowski napisał(a):

> Marian L wrote:

ciach

> [...]
> nie dał on hakerowi hasła i pozwolenia to jest niewinny. A to, że
> zostało to przeprowadzone z jego konta to jeszcze nie dowód, że to on.

Ale też nie dowod że nie on, a jak nie on to kto?
Jak już pisałem wcześniej to wolałbym by to nie był nikt z naszych
jeżeli ten włam niestety miał miejsce!

> Gdybyś był "większej wiedzy w tych sprawach" to byś się bronił.

No ja nawet po mimo małej wiedzy bym sie bronił tylko przed czym bo
wiedza o której pisze Marian pozwala na wiele, ale napewno nie na włam.

--
Pozdrowka
Apik

28. Data: 2000-01-21 19:04:54

Od: Agata Jurkiewicz <a...@t...ch.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jan 2000, Andrzej Abraszewski wrote:

> I powtarzam po raz ktorys juz,
> to NIE ja wydalem wyrok.

Jestes po prostu bezczelny, usilujac teraz, kiedy wykazuja Ci ze nie masz
racji, zaslaniac sie osoba Twojego admina, ktory zareagowal tak jak
administrator zareagowac powinien. Nie napisal, ze masz uzytkownika
publicznie zgnoic bez wyjasnienia z nim sprawy. Przeciwnie, napisal:
'Prosze poinformowac uzytkownika mrfx o tym fakcie (...) Konto bedzie
zamkniete do zlozenia przez niego stosownych wyjasnien'.

Nie napisal 'Prosze publicznie oskarzyc uzytkownika mrfx o to, ze jest
zlodziejem i chamem'. Poprosil Ciebie o skontaktowanie sie z nim w
celu wyjasnienia sprawy. Jesli nie widzisz roznicy, moge Ci tylko
wspolczuc Twojego zaslepienia i zapatrzenia w swoje wlasne ego.

Uwazam, ze powinienes publicznie przeprosic MrFX. Jesli tego nie zrobisz -
nie masz prawa mowic o rzeczach takich jak honor, na ktory sie tak chetnie
powolujesz.

> Bylem jak sedzia ktory dostal informacje od
> czlowieka ktory, jak mialem prawo przypuszczac swoje dochodzenie
> przeprowadzil.

Lukasz prosil Cie zebys skontaktowal sie z MrFX.

> Daj do przeczytania komus bezstronnemu do przeczytania
> CALY post Lukasz i zapytaj co o tym mysli. Osobie ktora rozumie po co
> sie robi CC , po co jest PGP .

Ja wiem co to jest Cc: i po co jest PGP. Ale nie ma to nic do rzeczy.
Lukasz napisal to, co napisal. Bardzo wyraznie. Cytaty sa wyzej.

Bez pozdrowien -

Agata Jurkiewicz.

29. Data: 2000-01-21 21:06:14

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

pisze Marek Monikowski na Maniusia L. skorbanie ;

> Jeśli nawet tak było, to ma przepraszać za to, że ktoś mu chamsko
> grzebał po kompie? To pewnie jak mi okradną samochód to mam przepraszac
> sąsiadów, że byli narażeni na hałas wybijanej szyby?

A nie ? Jesli pol nocy spac nie mogli po facio zamiast samochd na
praging odprowadzic pod oknem stawia ?
Tobie tez brak kindersztuby ? O tempora o mores - chcialoby sie zawolac.

A jesli pijaczyna na klatce narozrabia to jego zona nie ma obowiazku za
mez chama sasiadow przeprosic ? A jesli Twoje dziecko naswini przed
klatka to rodzice nie maja obowiazku posprzatac i przeprosic sasiadow ?
A jesli ktos przypadkowa (!!!) - czyli nieumyslnie , podkreslam to ,
wyleje kawe na Twoje najnowsze wydruki komputerowe to nie ma obiowiazku
przeprosic ?

Ech, chlopie, chlopie. Dziwisz sie ze to samo u Orr'a mnie wkur....a ?
Wiedze ze mlodziez cosik kiepsko wychowana. :(

> [...]
> zdobycia? Kto z Was używa bezpiecznych metod transmisji? Kto może z ręką
> na sercu powiedzieć "mojego hasła nie da się zdobyć!" ?

Wiesz na podstawie takiego rozumowania bez sensu jest w ogole zamykac
samochod. Skoro sie i tak wlamia. Zamykasz auto, zabezpieczasz sie jakos
? Napewno, bos jak wiekszosc odpowiedzialny za SWOJE. I w tych
kategoriach nam dyskutowac. Czy wystarczajaco jestesmy odpowiedzilani,
czy mamy wystarczajaco duzo wrazliwosci , czy mamy swiadomosc co moze
sie stac. Ja uwazam ze NIE i dlatego napisalem ze w sumie dobrze sie
stalo ze mamy te zadyme. Napewno wiele osob otworzy oczy i postara sie
zadbac o swoje dane a takze bedzie starac sie (moze jeszcze bradziej niz
dotychczas) zwracac uwage na problem bezpieczenstwa danych. Napewno
swietna nuka jes to ze TRZEBA dbac o darmowe konta bo mozna poprzez
swoja niefrasobliwosc wyrzadzic krzywde swemu darczyncy. Mysle ze tej
swiadomosci dotychczas nie bylo. Mozna wrecz przywolac powiedzenie ze '
nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo'

> [...]
> nie dał on hakerowi hasła i pozwolenia to jest niewinny. A to, że
> zostało to przeprowadzone z jego konta to jeszcze nie dowód, że to on.

Jesli zostawisz otwarty samochod z kluczykami w stacyjce TY tez (jako
wlasciciel a nie sprawca) bedziesz winien skutkow swojej
niefrasobliwosci.

(Zdaje sie ze juz pisalem o tym. Czemuz tak po lebkach czytasz(cie) ?
Nie dziwie sie ze latwo wowczas ferowac wyroki o wmawiac mi cos czego
nie powiedzilem. Proponuje wiecej solidnosci w analizie tekstow i
faktow Marku )

Hm, co TY na to ? Dac Ci konkretne paragrafy z KK i KC ? Zanim pobujasz
w oblokach moze sam po nie siegnij i podaj na podstawie jakiego
paragrafu bys zwolnil MrFx z odpowiedzialnosci za nieumyslnie
spowodowane szkody na serwerze CLAN'u (gdyby takowe byly) .... kropkuje
bo pelny zarzut byl w poprzednim liscie . Powiedz czy zgadzasz sie z
takim postawieniem sprawy ? Jesli to to moge stosowne paragrafy
podrzucic.

Widzisz wiec ze nie masz racji. Grzegorz , ktoremu wlasnie
niefrasobliwosc zarzucilem moze byc winny . Oczywiscie mozemy mu skoczyc
na pukel ale i ja, oburzony na to wlasnie jak i wielu kolegow mamy prawo
domagac sie przeprosin bo naprawde moglismy stracic wiele (nawet jesliby
CLAN byl mimo wszystko bez szkod) . Czytales chyba moj wywod w tej
sprawie.

> Gdybyś był "większej wiedzy w tych sprawach" to byś się bronił.

Ty Marku , jak widze tez nie jestes wiekszej wiedzy w tych sprawach.
Mysle o prawie oczywiscie. Mam nadzieje ze moje przyklady sa dla Ciebie
wystaczajaco czytelne ? :)

pozdrawiam
A.A.

30. Data: 2000-01-21 21:32:30

Temat: Resume EOT bylo (Re: Wyjasnienia i ... )
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Hm. I coz jam ma odpisac czlowiekowi ktory mysli w kategoriach Leppera ?
Swojego czubka nosa, tumiwisizmu i olewania wspolnoty. No przeciez on
kazdego moze opluwac. Kazdemu wykaze ze nie wie co to honor. Coz z
prostactwem Orr'a nie da sie dyskutowac . Prostak nie zrozumie cudzych
uwarukowan. Prostak opluje kazdego.

Kazdy moze sprawdzic co dla grupy zrobil Orr. Dla grupy podkreslam ! Bo
adminowanie to calkiem inna broszka, W sumie moze kilka by sie watkow
znalazlo ktore on zapoczatkowal. Zaden z nich nie dal wymiernego
efektu wiec o czym mowa. I ten czlowiek postanowil udowadniac rzeczy
niesamowite. Metoda bujania w oblokach i teoryjkami budowanym jak przez
infanylne dziecko podwaza cudzy los, autorytet, prawdomownosc,
odpowiedzialnosc, prace, metody prowadzenia roznorakich tematow. Metoda
slwetnej pani Zielinskiej (pamietacie ?) potrafi tylko doczepiac sie do
cudzych dyskusji nie umiejac wlasnych watkow zapuscic. Orr, mysmy (ci
starzy) juz to wielokrotnie przerabiali ! To swiadczy o latwiznie na
ktora idziesz i w sumie prymitywizmie. Swiadczy o checi zaistnienia za
wszelka cena a nie o poziomie czlowieka. Jestes krnabrym i samolubnym
dzieciakiem (taki mam Twoj obraz - na podstawie tego co wyrabiasz tu na
grupie)

Dziecko nie jest w stanie zrozumiec zadnych argumentow. Zawsze powie
'nie', 'to jest be'. Zawsze zapyta a 'dlaczego'. Gorzej bo dziecko
wpadlo na grupe dyskusyjna i zapalalo checia dorownania profesorom i
adiunktom Uniwersytetu, ludziom dwa razy starszym od niego i o niebo
bardziej doswiadczonym. Widac dziecko pod kloszem bylo chowane. Rodzice
wszelkie parasole ochronne nad
dzieckiem rozpostarli i ... wychowali dziwolaga ktory nie zna w ogole
zycia. Dziecko sie denerwuje jak ktos podniesie gglos. Dziecko ktore
prawie spazmow dostaje jak ktos ostrzej napisze. No coz jako poparaniec
nie jezdzilo na kolonie, nie popalalo papieroskow, dziewczyn nie
podszczypywalo, kurwamacia nie rzucalo to i kaleka do kwadratu sie
stalo. I mysli bedactwo ze wszyscy sie nad nim beda litowac, ustepowac,
beda grzeczni jak dziecko chce. A tu proza zycia calkiem inna. Pojawili
sie mezczyzni, twardziele, ludzie madrzy, bardziej doswiadczeni . To coz
dziecko postaniowilo zrobic ? Ano czepic sie jak rzep psiego ogona.
Mysli
biedactwo ze tym samym stanie sie bardziej dorosly. Mysli ze zaimponuje
infantylnym panienkom opowiesciami jak to on dolozyl twardzielom. Ach
jak sie beda podniecaly bobaskiem. Jaki meski sie stanie.

Hm, niestety wszyscy widza jak jestes dziecinny i
infantylny. Wiec moze pora spowazniec. Moze pora zaczac rozmawiac o
powaznych sprawach bo trudno mi nad kims tak krnabrnym i nastawionym
'na nie' ciagle sie litowac. Szkoda mi po prostu Ciebie !
Szkoda tez mojego czasu skoro z nauk ktore powinny niesc dyskusje
NIC nie wynosisz. Ciagle jestes tak samo glupi jak na poczatku
gdy pojawiles sie na grupie gdys jak glupek napadl na mnie.
Pamietasz ? Tchorzliwie uciekasz od postawionych pytan to coz
z Ciebie za partner do dyskusji ? Jak len jakis , jak najwiekszy
egoista, zapatrzony tylko w siebie i w to za co bierzesz apanaze
,unikasz wspolracy z reszta grupy, nigdy nie zrobiles NIC dla niej, to
cos Ty dla mnie za partner ? Zegnam wiec i raczej nie wtracaj sie do
watkow, w ktorych ja sie wypowiadam (nie moja wina ze to tylko
potrafisz). Nie zycze sobie tego, nie zycze sobie takiego poziomu
dyskusji. Mam do tego o niebo lepszych od Ciebie partnerow. Oczywscie ta
grupa jest takze Twoja i wrecz zapraszam na nia bo byc moze kiedys
jednak dorosniesz do moich ambicji i dorownasz ,choc w czesci pracy,
ktora dla naszej spolecznosci tu robie i byc moze jeszcze kiedys
pojdziemy konie krac . Jesli zas bezczelnie bedziesz w nie tak czy siak
sie wkaszanial to grupa bedzie miala wybor czy znow wolac 'gdzie jest
A.A.' czy Ciebie robaczku totalnie olac. Jako ja w tym momencie czynie.
Na dzis pa, pa, z moich watkow.

A.A.

Podatki '99
Re:Eksperyment umysłowy - wyjaśnienie
Strona SamiSobie - list na grupe&body=Prosze, tylko nie pisz tego listu w HTML'u !!!
Awans
LAMA zatacza szersze kręgi