Chleb na zakwasie.

1. Data: 2014-01-25 21:10:52

Temat: Chleb na zakwasie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No czyż to jest "na zakwasie"? Rośnięcie chleba na zakwasie w godzinę???
http://ciasteczkowepotwory.blox.pl/2010/01/Prosty-i-
szybki-chleb-na-zakwasie.html

Chleb na zakwasie ma być NA ZAKWASIE, a nie Z ZAKWASEM - bo jest bez
żadnych drożdży (chyba że z dzikimi), więc rośnie bardzo długo; mój rośnie
dziś już kilka godzin, a idzie mu to jak krew z nosa i tak ma być, więc już
zostawię go do jutra, przykryty folią, żeby wierzch nie wysechł i nie
hamował rośnięcia. Rano pieczenie, jak się tylko kuchnia rozgrzeje, ale to
rozgrzewanie to już MŚK sprawa. Jak wstanę, to tylko chlebek wodą skropię i
siup do piekarnika :-)
Bez ziaren (MŚK nie lubi), ale cichcem dodałam zmieloną czarnuszkę, kminek
i ciut-ciut czosneczku - dla zapachu i smaku :-)
--
XL