Co dobrego na mróz?

1. Data: 2014-01-24 17:56:50

Temat: Co dobrego na mróz?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słodka jak ulepek (tu obowiązkowo, bo generalnie nie słodzę) i gorrrąca
herbata z połówką kalamondyny, tudzież zupa zarzucajka wprost z fajerrrrek,
taka wcale a wcale nie stygnie, więc poparzonam nieco :-)
--
XL

2. Data: 2014-01-24 19:21:26

Temat: Re: Co dobrego na mróz?
Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 17:56, Ikselka pisze:
> Słodka jak ulepek (tu obowiązkowo, bo generalnie nie słodzę) i gorrrąca
> herbata z połówką kalamondyny, tudzież zupa zarzucajka wprost z fajerrrrek,
> taka wcale a wcale nie stygnie, więc poparzonam nieco :-)

Kapuśniak, żurek, gulaszowa, grochowa, fasolowa.

Pozdrawiam
Paulinka

3. Data: 2014-01-24 20:17:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 19:21, Paulinka pisze:

> Kapuśniak, żurek, gulaszowa, grochowa, fasolowa.

My ostatnio gustujemy z zupie z czerwonej soczewicy.

Ewa

4. Data: 2014-01-24 20:29:03

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 20:17, FEniks pisze:

> My ostatnio gustujemy z zupie z czerwonej soczewicy.

Nie próbowałam, nie znam tego produktu i nie potrafię go przyrządzić.
Chętnie się nauczę.

Pozdrawiam
Paulinka

5. Data: 2014-01-24 20:32:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 19:21:26 +0100, Paulinka napisał(a):

> Kapuśniak, żurek, gulaszowa, grochowa, fasolowa.

Czyli gorące sycące zupki rulez :-)
--
XL

6. Data: 2014-01-24 20:34:13

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> My ostatnio gustujemy z zupie z czerwonej soczewicy.

Na sposób włoski, indyjski czy arabski?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

7. Data: 2014-01-24 20:42:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 20:29, Paulinka pisze:

> Nie próbowałam, nie znam tego produktu i nie potrafię go przyrządzić.
> Chętnie się nauczę.

Ja też całkiem niedawno ją odkryłam. Nie mogę teraz znaleźć dokładnie
tego przepisu, wg którego ja robię, ale ten jest zbliżony. Zamiast
bulionu Knorra daję domowy rosół lub po prostu wodę (wtedy dodaję też
trochę włoszczyzny), na końcu wszystko miksuję, podaję z grzankami,
zresztą możesz sobie modyfikować wg uznania.:

http://gotowanie.onet.pl/przepisy/zupa-z-czerwonej-s
oczewicy,108329.html

Ewa

8. Data: 2014-01-24 21:10:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 20:34:13 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-24 20:17, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Na sposób włoski, indyjski czy arabski?

A po polsku się nie da? Hue hue.
:-|
--
XL

9. Data: 2014-01-24 21:24:52

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po polsku się nie da? Hue hue.
> :-|

Poproszę przepis.

10. Data: 2014-01-24 21:27:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 20:34, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-01-24 20:17, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Na sposób włoski, indyjski czy arabski?

Zawsze dodaję kumin. Czy to już sprawia sposób arabski?

Ewa

Papryczki nadziewane serkiem - odzyskiwanie oliwy :-)
samo żółteczko
Zdrowe odżywianie się
sposób na przechowanie
Kompot sfermentował...