sposób na przechowanie

1. Data: 2014-01-19 12:27:36

Temat: sposób na przechowanie
Od: zbigniew <z...@e...uk> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakieś sposoby na dłuższe przechowywanie świeżych drożdży?
<Z

2. Data: 2014-01-19 12:44:45

Temat: Re: sposób na przechowanie
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 12:27, zbigniew pisze:
> Czy macie jakieś sposoby na dłuższe przechowywanie świeżych drożdży?

Kroję kostkę na 8 kawałków i zamrażam.

3. Data: 2014-01-19 14:53:49

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 12:44, Aicha pisze:

> Kroję kostkę na 8 kawałków i zamrażam.
Ja na cztery. Ale to pewnie zależy od ilość gąb.

4. Data: 2014-01-19 16:01:08

Od: zbigniew <z...@e...uk> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 14:53, Sara pisze:

> Ja na cztery. Ale to pewnie zależy od ilość gąb.

ile mogą leżeć?

5. Data: 2014-01-19 16:55:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 16:01:08 +0100, zbigniew napisał(a):

> ile mogą leżeć?

Około roku - max.
--
XL

6. Data: 2014-01-19 18:19:56

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie jakieś sposoby na dłuższe przechowywanie świeżych drożdży?

Nie mrożę drożdży, jak mi zostają, to piję zalane wżątkiem, jakąś 1/6 kostki
na raz, są bogate w jakąś witaminę z grupy B.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

7. Data: 2014-01-19 19:23:08

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 18:19, Stokrotka pisze:

> Nie mrożę drożdży, jak mi zostają, to piję zalane wżątkiem, jakąś 1/6
> kostki na raz, są bogate w jakąś witaminę z grupy B.

Pomagają?

8. Data: 2014-01-19 20:56:11

Od: zbigniew <z...@e...uk> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 19:23, Sara pisze:

> Pomagają?

widać nie

9. Data: 2014-01-19 21:32:11

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomagają?

Pomagają np. jak ktoś ma zajdy na ustach.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

10. Data: 2014-01-20 13:17:38

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sara napisał:

> Pomagają?

Na porost włosów...

--
Darek

Kompot sfermentował...
Majonez - pytanie do grupowych specjalistów ;)
Re: Parowar-jakiej firmy?
Re: Parowar.
Jak dobrze usmażyć steka?