A papryka kiszona...

1. Data: 2014-01-26 14:56:44

Temat: A papryka kiszona...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...jest do luftu, bo co prawda kolorowa, więc wygląd świetny, lecz zapach,
smak i konsystencja zupełnie jakbym jadła i wąchała ogórek kiszony. Gdy
zamykam oczy, niczego paprykowego już więc z niej nie pozostaje - ogór
zwykły :-(((
Się narobiłam na próżno :-(((
--
XL

2. Data: 2014-01-26 16:52:21

Temat: Re: A papryka kiszona...
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smak i konsystencja zupełnie jakbym jadła i wąchała ogórek kiszony. Gdy
> zamykam oczy, niczego paprykowego już więc z niej nie pozostaje - ogór
przyjedź do Krakowa na Targi Smaku, bedą Madziary, to ci powiedzą jak oni
kiszą paprykę, mozesz na miejscu spróbować, kupić....
pozdr
Stefan

3. Data: 2014-01-26 17:07:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Jan 2014 16:52:21 +0100, Stefan napisał(a):

> przyjedź do Krakowa na Targi Smaku, bedą Madziary, to ci powiedzą jak oni
> kiszą paprykę, mozesz na miejscu spróbować, kupić....

Na pewno inną paprykę kiszą, nie tę rozwodnioną cukrową, co u nas na targu
- a ja nie uprawiam już słodkiej, bo nie mam miejsca, tylko ostrą
drobnoowocową do nadziewania serem... No więc może wpadnę spróbować i o
odmiany spytać.

--
XL

4. Data: 2014-01-26 17:44:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Jan 2014 16:52:21 +0100, Stefan napisał(a):

> przyjedź do Krakowa na Targi Smaku

Te?
https://targi.krakow.pl/pl/strona-glowna/aktualnosci
/horeca-2013-targi-ze-smakiem.html
--
XL

5. Data: 2014-01-26 20:50:19

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te?
> https://targi.krakow.pl/pl/strona-glowna/aktualnosci
/horeca-2013-targi-ze-smakiem.html

Powinni być na Targach Wielkanocnych, na pewno będą na Festiwalu Pierogów
http://www.kiermasze.com.pl/index.php?option=com_con
tent&view=article&id=48&Itemid=54
pozdr
Stefan

6. Data: 2014-01-31 20:50:21

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-26 17:07, Ikselka pisze:
> Dnia Sun, 26 Jan 2014 16:52:21 +0100, Stefan napisał(a):

> Na pewno inną paprykę kiszą, nie tę rozwodnioną cukrową, co u nas na targu

byc moze - madziarskie papryki sa znacznie bardziej intensywniejsze niz
te nasze i nawet jesli straca troszke smaku w kiszeniu to i tak jeszcze
sporo go pozostanie...
M.
ps. ja kiszona papryke kupuje u nich w takich 3-5 litrowych kubelkach
moze na tych targach mozna je nabyc...

7. Data: 2014-01-31 21:04:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 20:50:21 +0100, Marsjasz napisał(a):

> [...]
> sporo go pozostanie...
> M.
> ps. ja kiszona papryke kupuje u nich w takich 3-5 litrowych kubelkach

Ale ja nie chcę kupować kiszonej, chcę mieć swoją.
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

Chleb na zakwasie.
Kapusta zasmażana.
chleb orkiszowy
Majonez raz jeszcze