Re: Dieta cÓT

1. Data: 2014-01-26 19:44:39

Temat: Re: Dieta cÓT
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 23 stycznia 2014 01:13:14 UTC+1 użytkownik iwanos napisał:
> Ostatnio nie tyje, a pochłaniam duże ilości gówna!
>
> Polecam super dieta

Jak zostaniesz alkoholikiem to schudniesz. Jeszcze nie widziałem grubego alkoholika.

2. Data: 2014-01-26 20:46:51

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> [...]
>
> Polecam super dieta

Jak zostaniesz alkoholikiem to schudniesz. Jeszcze nie widziałem grubego

To mało widziałeś...
pozd
Stefan

3. Data: 2014-01-27 12:14:20

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 20:46:51 UTC+1 użytkownik Stefan napisał:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

> Jak zostaniesz alkoholikiem to schudniesz. Jeszcze nie widziałem grubego
>
> alkoholika.
>

> To mało widziałeś...
>
> pozd
>
> Stefan

W końcu każdy alkoholik chudnie.

4. Data: 2014-01-27 12:19:40

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 27 Jan 2014 03:14:20 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

> W końcu każdy alkoholik chudnie.

w twojej wyobraźni

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

5. Data: 2014-01-27 22:41:11

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@g...com napisał:

ps.com...

> W końcu każdy alkoholik chudnie.

Każdy w końcu chudnie, ty też schudniesz - same kości...

--
Darek

6. Data: 2014-01-27 22:47:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Jan 2014 22:41:11 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> Każdy w końcu chudnie, ty też schudniesz - same kości...

...i rozdziobią nas kruki, wrony...
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

7. Data: 2014-01-28 01:54:52

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 12:19:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> w twojej wyobraźni
>

> --
>
> mst <at> gazeta <.> pl
>
> "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
>
> -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

To dobrze że ja w wyobraźni. Ty w realu schudniesz.

8. Data: 2014-01-28 01:59:15

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 22:41:11 UTC+1 użytkownik Dariusz K. Ładziak
napisał:

ps.com...

> Każdy w końcu chudnie, ty też schudniesz - same kości...
>

> --
>
> Darek

Wypijasz już przynajmniej jedno piwo dziennie? Skądś te 10 litrów sprytu na
statystycznego Polaka bierze. Jeśli ja z tego zużywam rocznie ćwiartkę to na Ciebie
musi wyjść minimum pół litra tygodniowo.

9. Data: 2014-01-28 09:00:34

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-27 22:47, Ikselka pisze:

> ...i rozdziobią nas kruki, wrony...

uwaga jakieś trole mi piszą w moim poście ...

10. Data: 2014-01-28 09:24:12

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-28 09:00, iwanos pisze:

> uwaga jakieś trole mi piszą w moim poście ...

Trolli trolla:
http://www.youtube.com/watch?v=v1PBptSDIh8
:D

A papryka kiszona...