chleb orkiszowy

1. Data: 2014-01-24 22:36:41

Temat: chleb orkiszowy
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
piekłam dziś chleb orkiszowy i wg mojego przepisu radzą piec w
temperaturze 220-230 st. C.
W tej temp. nie ma mowy, aby ciasto (w formie) w piekarniku jeszcze
podniosło się.
Czy udaje się Wam piec chleb w takiej temperaturze, aby ciast to rosło
podczas pieczenia?

Pozdrawiam Krycha.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2014-01-24 23:11:03

Temat: Re: chleb orkiszowy
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-24 22:36, obywatel Krycha uprzejmie donosi:
> [...]
> podniosło się.
> Czy udaje się Wam piec chleb w takiej temperaturze, aby ciast to rosło

Zawsze wkładam bochenki do 230 stopni.
Chleb żytni na zakwasie.
On to rośnie przed włożeniem do piekarnika, więc potem już nie musi.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

3. Data: 2014-01-25 00:22:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 22:36:41 +0100, Krycha napisał(a):

> [...]
>
> ---
> Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

Chleb powinien być wyrośnięty przed pieczeniem. Właśnie nastawiłam wczoraj
na zakwasie - jutro piekę jak dobrze pójdzie :-)
--
XL

Majonez raz jeszcze
Co dobrego na mróz?
Papryczki nadziewane serkiem - odzyskiwanie oliwy :-)
samo żółteczko
Zdrowe odżywianie się