Chmiel - do czego u żywacie (oprócz piwa)

1. Data: 2007-05-20 05:12:45

Temat: Chmiel - do czego u żywacie (oprócz piwa)
Od: "Szymuś" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sąsiad ma trochę chmielu w ogródku i zastanawiamy się do czego można go
użyć. Ja wczoraj dodałem suszony do żeberek w sosie. Nawet smakowały i
żonie, i mnie.

2. Data: 2007-05-20 09:37:32

Temat: Re: Chmiel - do czego u żywacie (oprócz piwa)
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szymuś napisał(a):
> Sąsiad ma trochę chmielu w ogródku i zastanawiamy się do czego można go
> użyć. Ja wczoraj dodałem suszony do żeberek w sosie. Nawet smakowały i
> żonie, i mnie.

Do płukania włosów i do kąpieli. Najlepiej jednak zrobić domowe piwo -
przyda się i do tego, i do tego, a na dodatek krzepi odśrodkowo :-)

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

3. Data: 2007-05-21 15:47:02

Od: "Szymuś" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PIwo robię w domu ale to chyba nie ta grupa chociaż na alt.pl.piwo jest
cisza

NIE MAM WYBORU...
Slimaki
Temperatura pieczeni