Chore gorne drogi oddechowe!! PILNE

1. Data: 2007-01-09 17:57:43

Temat: Chore gorne drogi oddechowe!! PILNE
Od: "PK" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Mialem dzis 3x nieprzyjemny incydent. Nad ranem 1x oraz 2x w ciagu dnia.
Drapalo mnie strasznie w gardle az oczy lzawily po czym po probie zakaslania
nie moglem zlapac powietrza, raczej chaotyczne rozpaczliwe chwytanie
plutkich haustow (nie wspomne o ilosci lez jaka poplynela i o potach jakie
wystapily w trakcie zdarzenia). Trwalo to ze 2-3 mn. Nie jestem w stanie
okreslic. Jeden z atakow mialem w pracy wiec zawieziono mnie do lekarza
(zbadano mi tetno cisnienie EKG - wszystkie wyniki w porzadku). Lekarz
stwierdzil infekcje krtani i przypisal antybiotyk. Stwierdzil ze to moze byc
na tle alergicznym (pracuje w laboratorium, mam kontakt z odczynnikami ale
jestemtam juz dlugo i nie sadze ze tobyla przyzyna).Podejrzewam raczej ze to
ta infekcja... czy moze to byc zapalenie bakteryjne?? Dlaczego mialo to tak
gwaltowny przebiec (myslalem ze sie udusze a teraz boje sie najblizszej
nocy). Obok antybiotyku (ROLICYN) mam tez lek na alergie (LORAHEXAL).
Czy te ataki mogasie powtorzyc?? Moze to nie od krtani?? Prosze o jakas
wskazowke
Pozdrawiam
Pawel

2. Data: 2007-01-10 11:36:20

Temat: Re: Chore gorne drogi oddechowe!! PILNE
Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PK" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nocy). Obok antybiotyku (ROLICYN) mam tez lek na alergie (LORAHEXAL).
> Czy te ataki mogasie powtorzyc?? Moze to nie od krtani?? Prosze o jakas

nie jestem specjalistką żadną, ale gdzieś wyczytałam, że jak dzieci mają
takie ataki i jest to związane z krtanią to należe dać im pooddychać
świeżym, chłodnym powietrzem. Ciepłe ponoć powoduje obrzęk jeszcze większy i
nie można złapać oddechu. poszperaj w googlach na temat zapalenia krtani, na
pewno coś znajdziesz.

Mrowienie dwóch palcach ręki
jak zostac asystentem stomatologicznym?
poziom cukru we krwi u 3l dziecka