Mrowienie dwóch palcach ręki

1. Data: 2007-01-09 16:11:47

Temat: Mrowienie dwóch palcach ręki
Od: "Arc" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

3 dni temu kładłem się spać. Zanim zasnąłem, poczułem że ścierpły mi dwa palce
(mały i serdeczny) u lewej dłoni. Przewróciłem się więc na drugi bok i zasnąłem.
Rano jak wstałem, palce nadal były ścierpnięte. Już trzeci dzień mija, to mi nie
przechodzi.

Jaka może to być przyczyna?
Do jakiego lekarza mam się z tym zgłosić?
Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów miał do czynienia z podobnym przypadkiem?

Arc

2. Data: 2007-01-09 21:05:24

Temat: Re: Mrowienie dwóch palcach ręki
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arc wrote:
> Jaka może to być przyczyna?

Mojej mamie dretwieja palce "od kregoslupa". Mi np. dretwialy dwa palce u
nogi jak nosilam wkladki ortopedyczne - wypustka we wkladce cos uciskala, bo
po zdjeciu butow wszystko wracalo do normy.

> Do jakiego lekarza mam się z tym zgłosić?

Ja bym poszla do ortopedy.

Ostatnio mialam przypadek, ze nagle zle sie poczulam w tym gwaltowne
dretwienie palcow dloni - wskazujacego i kciuki a po chwili polowy ust.
Lekarz domowy powiedzial, ze to wina braku magnezu [mimo ze lykam
codzinnie].

Zazula

3. Data: 2007-01-09 23:19:45

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Arc wrote:
> [...]
> drugi bok i zasnąłem. Rano jak wstałem, palce nadal były ścierpnięte.
> Już trzeci dzień mija, to mi nie przechodzi.

tez to mialem, maly palec tylko i lekko sasiedni inaczej czuly. Neurolog (2mc
oczekiwania...) zapisal witaminke na zrosniecie sie nerwow bo akurat dzwigalem
ciezkary tego dnia. Nie bralem tego bo bolesne zastrzyki i ogolnei olalem :)
Samo zniklo ale po pol roku powrocilo, teraz cisza. Wg mnie neurolog a
najlepiej X ray kregoslupa szyjnego - nie mowiac o TK. Moze cos uciskac tam
nerwy, to juz nie bedzie blachostka :(

4. Data: 2007-01-11 20:35:09

Od: "piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak samo nie przejdzie to idz do neurologa, czasami tak sie objawia zespol
kanalu nadgarstka, np jak duzo piszesz na komputerze, ogranicz to.

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2007-01-11 20:39:32

Od: "piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odnosnie wypowiedzi Papkina ,
Nie robi sie tak poprostu przeswietlenia kregoslupa , ani tym bardziej
Tomografi komputerowej przy takich objawach , otym decyduje lekarz
specjalista po zbadaniu jezeli uzna ze sa to badania niezbede to wtedy .
Najpierw lekarz , On decyduje o badaniach , !!!

Pozdr
> [...]

> mnie neurolog a najlepiej X ray kregoslupa szyjnego - nie mowiac o TK.
> Moze cos uciskac tam nerwy, to juz nie bedzie blachostka :(

jak zostac asystentem stomatologicznym?
poziom cukru we krwi u 3l dziecka
zmiany skorne w ciazy
Interna - egzamin
Centrum Badan DNA w Poznaniu - badanie krwi przeslanej poczta