Chrapanie - przegroda nosowa, co zrobić ?

1. Data: 2001-11-26 13:04:56

Temat: Chrapanie - przegroda nosowa, co zrobić ?
Od: "Arkadiusz Dabrowski" <d...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś zna inne skuteczne metody przeciw chrapaniu
niż operacja przegrody nosowej?
Chciałbym się również dowiedzieć ile kosztuje operacja
przegrody i czy jest bardzo bolesna.

2. Data: 2001-11-26 18:12:49

Temat: Re: Chrapanie - przegroda nosowa, co zrobić ?
Od: "Bartosz Krakowiak" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Czy ktoś zna inne skuteczne metody przeciw chrapaniu
> niż operacja przegrody nosowej?

Ja tez kiedys strasznie chrapalem, kumpel z pokoju strasznie narzekal, w
dzien urodzin zlamali mi nos w knajpie i przegroda sie wyprostowala,
przestalem chrapac.
bartek
PS. Wada metody - mala skutecznosc, moze pogorszyc sprawe :)))

3. Data: 2001-11-26 19:16:17

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Bartosz Krakowiak" <b...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> przestalem chrapac.
> PS. Wada metody - mala skutecznosc, moze pogorszyc sprawe :)))

Kto zlamal? Zli ludzie, czy kumple? :)
--
Samotnik Michal Jeczalik Sr
http://www.samotnia.eu.org/

4. Data: 2001-11-29 08:33:47

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkadiusz Dabrowski" <d...@t...eu.org> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy ktoś zna inne skuteczne metody przeciw chrapaniu
> niż operacja przegrody nosowej?
> Chciałbym się również dowiedzieć ile kosztuje operacja
> przegrody i czy jest bardzo bolesna.

jest bezbolesna, bo przeprowadzana na znieczuleniu. bedziesz sobie mogl
nawet popatrzec jak cie przemodelowuja. qmpel sobie to zrobil i mowi ze bylo
warto. jemu sie bardzo podobalo chociaz jak mi zdawal z tego relacje to
zwatpilem w swoje sniadanie:)

APIOTERAPIA - szukam informacji
Nethertona zespol (Rybia Luska)
Zwolnienia L-4?