Nethertona zespol (Rybia Luska)

1. Data: 2001-11-26 12:16:03

Temat: Nethertona zespol (Rybia Luska)
Od: "mecenas" <m...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow

Zwrocila sie do mnie rodzina ktorej dziecko
choruje na Ichtiosis, z prosba o pomoc
w znalezieniu wszelkich informacji o w/w chorobie w internecie.
Czy istnieja w polsce jakias grupa ludzi skupiajaca rodzicow dzieci
z podobnym problemem. Czy sa jakies strony zawierajace nowosci
z dzieciny lekow leczacych te chorobe.
Slowem wszelkich dostepnych informacji.

Poniewaz sam nie jestem lekarzem zwracam sie do was
szanowni grupowicze o pomoc.
Moze ktos z Was mial kiedys do czynienia z ta choroba
ewentualnie trafil w sieci na jakies informacje o niej

Pozdrawiam
Slawomir Janicki
j...@q...pl

2. Data: 2001-11-26 23:04:21

Temat: Re: Nethertona zespol (Rybia Luska)
Od: "Fun" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dość dobrych informacji na ten temat zasięgnąć można w dowolnej klinice
dermatologii, a najlepiej w Katowicach na ul. Francuskiej. Tamtejsi
pracownicy napisali kilka mądrych prac o zespole Nethertona.

Zwolnienia L-4?
Oznaczenia w badaniu moczu
Co na blizny pooperacyjne?
grupy krwi
Koncert Edyty Geppert oraz Grupy Przechowalnia