Chroniczny bol kosci/miesni

11. Data: 2008-05-17 10:14:49

Temat: Re: Chroniczny bol kosci/miesni
Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

E, znowu psychoza boreliozy. A może to jeszcze być:
- bezodczynowe zapalenie reumatoidalne (przykładem jest ZZSK),
prostymi badaniami się tego nie wykryje
- miopatia (możecie zrobić CPK (lub CK, to to samo) od razu, to jest
tanie)
- zatrucie metalami (nie pracujecie przypadkiem w jakiejś fabryce
chemikaliów, albo czegoś?)
- tarczyca (nie napisałeś jakie badania wykonano, jeśli tylko TSH i
FT3, to antyTPO i antyTG mogą wciąż być nieprawidłowe)

To tak mniej więcej, jest jeszcze trochę tego.
Podkreślam, że praktycznie się nie da przewidzieć, która to choroba,
tak więc lepiej zrobić cały zestaw testów odpowiednich i to będzie
dopiero jakiś punkt wyjścia.

Mój ojciec trafił do szpitala z podejrzeniem udaru. Stracił pamięć na
kilka godzin. Badali go w szpitalu - tomografia, rezonans, badanie
neurologiczne, holter, rozrzedzanie krwi, leki itd. I to wszystko było
konieczne - to było postępowanie prawidłowe. Ale jednak coś pominęli.
Na koniec ja go wziąłem w obroty i zrobiłem mu serię badań. Okazało
się, że ma ostry niedobór witaminy B12 (1/3 wartości minimalnej) i
teraz uważam, że właśnie to było przyczyną. Rezonans nie wykazał
żadnych zmian typu udarowego.
Tak więc przed wami długa droga, niestety. W razie jakichś pytań
dotyczących powyższych badań, możecie pisać na priva.

12. Data: 2008-05-17 10:27:15

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

biggero wrote:

> [...]
> Tak więc przed wami długa droga, niestety. W razie jakichś pytań
> dotyczących powyższych badań, możecie pisać na priva.

No, mój ojciec ma baaaardzo wyraźne objawy niedokrwistości, przy okazji z
krwi wychodzi jakby miał niedobór B12, no i chroniczne zapalenie błony
śluzowej żołądka od 5 lat - on nie ma prawa wchłaniać tej witaminki. Ale
już od 2 miesięcy nie jestem w stanie go na badanie namówić (nawet
powiedziałem, że z własnej kasy mu pokryję koszty). Żal patrzeć jak dyszy
po najmniejszym wysiłku jakby ze 20 km przebiegł, no ale on uważa że
lekarze nigdy nie popełniają błędów, a już na pewno nie takich które
potrafi wykryć gość bez wykształcenia medycznego.

ps. zgadzam się, z tą boreliozą to jest już prawdziwa psychoza :D

13. Data: 2008-05-18 19:34:01

Od: "Tatko" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przebiegł, no ale on uważa że lekarze nigdy nie popełniają błędów, a
> już na pewno nie takich które potrafi wykryć gość bez wykształcenia
> medycznego.

(IMNSHO) Prawdopodobnie miał Ciebie na myśli :D :D
ROTFEL

14. Data: 2008-05-18 21:25:52

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatko wrote:

> (IMNSHO) Prawdopodobnie miał Ciebie na myśli :D :D
> ROTFEL

przecież to wynika z kontekstu?

Bliznowiec
Czy oni mają rację?