Ciasto z jablkami

11. Data: 2016-10-31 22:31:03

Temat: Re: Ciasto z jablkami
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Oct 2016 22:21:39 +0100, Animka napisał(a):

> Jakiś m-c temu kolega przytargał mi z działki papierówki

Papierówki to wczesnoletnie jabłka. Chyba chodzi Ci o antonówki.

12. Data: 2016-10-31 22:34:04

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 22:31, Ikselka pisze:

> Papierówki to wczesnoletnie jabłka. Chyba chodzi Ci o antonówki.
Nie. Małe papierówki. Może to już 2 m-ce minęły. Czas tak szyblo leci.

--
animka

13. Data: 2016-10-31 22:36:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2016 o 22:21, Animka pisze:
> [...]
pg
> Bardzo mi przypomina struclę z jabłkami, która bywa u nas w sklepie:-)

Kwestia foremki. Nie mam aż takiej małej, więc musiałam pomóc sobie
kominkiem, żeby ją zmniejszyć. ;)

Ewa

14. Data: 2016-10-31 22:37:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2016 o 22:29, Ikselka pisze:

> Zrób wg tego przepisu (każde owoce się nadają) - rewelacja:
> http://www.mniammniam.com/Ciasto_ze_sliwkami__najlep
sze_na_swiecie_-2093p.html
> Jest rzeczywiście najlepsze na świecie.

I tym razem, Akarmie, _łyżeczka_ proszku w zupełności wystarczy. ;)

Ewa

15. Data: 2016-10-31 22:43:57

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 22:29, Ikselka pisze:
> http://www.mniammniam.com/Ciasto_ze_sliwkami__najlep
sze_na_swiecie_-2093p.html
> Jest rzeczywiście najlepsze na świecie. Najczęściej piekę kruche lub
> półkruche ciasta z owocami, ale kiedy chcę ucierane, to robię własnie to i
> już nie szukam innych przepisów.
Skopiowałam przepis i upiekę. Czy to najlepsze ciasto świata to jeszcze
się okaże. ;-)
To swoje ciasto też piekłam ze śliwkami. Bardzo dobre, tylko delikatne i
je się je na ogół łyżeczką.

--
animka

16. Data: 2016-10-31 22:47:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2016 o 22:43, Animka pisze:

> Bardzo dobre, tylko delikatne i je się je na ogół łyżeczką.

U mnie - widelczykiem.

Ewa

17. Data: 2016-10-31 22:48:36

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 22:36, FEniks pisze:
pg

> Kwestia foremki. Nie mam aż takiej małej, więc musiałam pomóc sobie
> kominkiem, żeby ją zmniejszyć. ;)

Bardzo ładnie wygląda, tylko jablek chyba trochę za mało.
W poprzednim poście poprawiałam literówki, ale jednak nie wszystkie
poprawiłam. Klawiatura mi jakieś psikusy robi ! :-D

--
animka

18. Data: 2016-10-31 22:57:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2016 o 22:48, Animka pisze:
pg

> Bardzo ładnie wygląda, tylko jablek chyba trochę za mało.

Eee, gdybym chciała więcej, to zrobiłabym sobie szarlotkę.

> W poprzednim poście poprawiałam literówki, ale jednak nie wszystkie
> poprawiłam. Klawiatura mi jakieś psikusy robi ! :-D

Może cukierka nie dałaś? ;)

Ewa

19. Data: 2016-10-31 22:59:19

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 22:47, FEniks pisze:

> U mnie - widelczykiem.

U mojej kolezanki też. Ja ma dużo ładnych mniejzych i większych małych
łyżeczek. ale widelczyka nie mam jakos ani jednego. Do tej pory
korzystam jeszcze z prezentów ślubnych. 9 kompletów sztućców, ale bez
widelczyków.
Sporo mi już ubyo bo ze 2 komplety komuś dałam, trochę powynosłyśmy z
córką do pracy i tam zostały, trochę podkradli robotnicy jak tu coś
robli np. sprawdzali gaz, czy inne partacze od remontów . Talerze
porcelanowe ze złotem też jeszcze mam. Sporo już się wytłukło
(szczególnie jak szafka w kuchni spadła), ale jeszcze parę sztuk zostało.

--
animka

20. Data: 2016-10-31 23:10:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 o 22:57, FEniks pisze:
pg

> Eee, gdybym chciała więcej, to zrobiłabym sobie szarlotkę.

> Może cukierka nie dałaś? ;)

A ciort ją wie :-)
Może za szybko naciskam klawisze. Na ogól sprawdzam po napisaniu, ale
nie wszystko wyłapię.
Teraz już spać mi się zachciało (wyjątkowo wcześnie) i większe głupoty
mi wychodzą.
Pozdrówka :-)

--
animka