Ciąża i palpitacje serca

1. Data: 2005-09-13 16:32:39

Temat: Ciąża i palpitacje serca
Od: "Anna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Jestem w 15 tygodniu ciąży i mam od kilku dni powtarzajace sie palpitacje w
klatce piersiowej. Brałam potas i magnez według zaleceń ginekologa, ale
odstawiłam, bo myślalam że to od tego te palpitacje, ale nic sie nie
zmieniło. Prosze o Wasze opinie, porady itp.. bo sie troche boje..

Z gory dzieki!
A.

2. Data: 2005-09-13 20:06:00

Temat: Re: Ciąża i palpitacje serca
Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli badania masz w porzadku to zapewne objaw przemeczenia, stresu, albo
nerwicy

3. Data: 2005-09-14 08:09:32

Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odstawiłam, bo myślalam że to od tego te palpitacje, ale nic sie nie
> zmieniło. Prosze o Wasze opinie, porady itp.. bo sie troche boje..

Jesli sie boisz to moze ponowna wizyta u lekarza Cie troche uspokoi.
A co do brania potasu i magnezu to mi akurta to pomoglo i palpitacje ustaly.
Napewno bedzie wszystko dobrze, grunt to sie nie przemeczac i nie
denerwowac.

Pozdrawiam
Iwona

4. Data: 2005-09-14 08:27:38

Od: "Andrzej Zub" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odstawiłam, bo myślalam że to od tego te palpitacje, ale nic sie nie
> zmieniło. Prosze o Wasze opinie, porady itp.. bo sie troche boje..
U mnie przez wiekszosc ciazy wystepowaly takie palpitacje i nagle wysoki
puls okolo 130 uderzen, w sumie niewiadomo skad to sie bralo poprostu nagle
oblewal mnie pot i czulam takie jakby drzenie w srodku a nie pilam wcale
kawy. Moj ginekolog stwierdzil, ze czasem tak bywa byle cisnienie nie jest
wysokie. robilam tak , ze otwieralam szeroko okno i kladlam sie na lozku
gleboko oddychajac i samo po jakims czasie mijalo oczywiscie co chwile
mierzylam cisnienie. Powiedz to lekarzowi jeszcze raz moze cos ci doradzi
lub przepisze jakies tabletki, ktore mozesz brac w ciazy.Pozdrawiam . Zona
Andrzeja.

Colitis...
Bóle kości u osób starszych
Ucisk w klatce piersiowej