Ciekawe jakiej jest narodowości...

1. Data: 2017-01-08 14:39:50

Temat: Ciekawe jakiej jest narodowości...
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

http://www.tvn24.pl/pomorze,42/tczew-mezczyznie-groz
i-nawet-15-lat-wiezienia,705366.html

Dasz radę ikselka?
I czemu tylko 15lat? Powinni całą jego rodzinę i wszystkich znajomych i
nieznajomych tej samej narodowości wyrzucić za granicę.
A może nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2017-01-10 00:09:20

Temat: Re:Ciekawe jakiej jest narodowości...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> Wrote in message:
> [...]
> I czemu tylko 15lat? Powinni całą jego rodzinę i wszystkich znajomych i
> nieznajomych tej samej narodowości wyrzucić za granicę.

I dlatego tak modlisz się o całe watahy takich?
Czego ty chcesz?
Żebym zapraszała? Zaproś sam, masz prawo mieć gości jakich
chcesz - sam ich utrzymuj i jeszcze dodaj córeczkę i żonę.

No chyba masz żonę?

Ale ode mnie wara. Mnie twoi ciapaci "goście" wybitnie nie
pasują, więc jak przyjdą bez zaproszenia pod mój dom, to
zastrzelę.

PS. Dasz radę?
https://m.youtube.com/watch?v=oJ8QaQ_1JxQ
:->
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

3. Data: 2017-01-10 01:25:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> Wrote in message:
> [...]
> I czemu tylko 15lat? Powinni całą jego rodzinę i wszystkich znajomych i
> nieznajomych tej samej narodowości wyrzucić za granicę.

http://www.zelaznalogika.net/7-cnot-glownych-lewicy/

Spadaj, lewaku, na Maderę.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

4. Data: 2017-01-10 02:41:45

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-10 o 00:09, Ikselka pisze:
i-nawet-15-lat-wiezienia,705366.html

> I dlatego tak modlisz się o całe watahy takich?

Znowu masz urojenia.
Ja się nie modlę.

Więc pomijając twój bełkot nie na temat, który litościwie wyciąłem
zamiast skomentować, ludzie powinni obrzucać kamieniami wszystkich o tej
samej narodowości co ten zwyrodnialec? Czy nie?

Albo ten:
http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,21210057,pedo
filia-w-kosciele-ksiadz-gwalcil-13-latke-nadal-odpra
wia.html
Pedofil zwany księdzem... to jakiej narodowości jest?

Ludzie powinni wypieprzyć za granicę wszystkich o tej samej narodowości
co ten pedofil w sutannie? Czy nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-01-10 03:03:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:
> [...]
> Pedofil zwany księdzem... to jakiej narodowości jest?
>
> Ludzie powinni wypieprzyć za granicę wszystkich o tej samej narodowości

Za jaką granicę? - każdego do kraju jego.
A lewaków - bez skafanderków na Księżyc.

--
XL

6. Data: 2017-01-10 08:24:05

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-10 o 03:03, Ikselka pisze:
> Za jaką granicę? - każdego do kraju jego.

Księdza do Watykanu?

Gdy obcy jest pedofilem, to wszyscy obcy są pedofilami. A jak u nas jest
pedofil, to reszta sami prawdziwi Polacy.

Ależ ty masz siano w głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-01-10 09:42:49

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

>A lewaków - bez skafanderków na Księżyc.

szybko bys umarla, lewaczko

8. Data: 2017-01-10 09:47:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2017 o 09:42, Ghost pisze:

> szybko bys umarla, lewaczko

lewak się odezwał...

9. Data: 2017-01-10 10:05:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> lewak się odezwał...

Lewactwo usiłuje zalać Europę.

--
XL

10. Data: 2017-01-10 10:18:35

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

>Lewactwo usiłuje zalać Europę.

no, zalewasz ja polewaczko lewacka

Szczepionki - ciekawa wypowiedź.