Ciekawostka

11. Data: 2012-09-26 23:10:02

Temat: Re: Ciekawostka
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 26 września 2012 22:07. carbon entity 'medea' <x...@p...fm>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Hm, a dlaczego sporo dzieci zapisanych, a chodzi tylko jedna
> dziewczynka? Dziwne.

Bo może jeszcze nie przegapiłaś tego, że Polska uwalnia się od łacińskiej
dominacji kulturowej. Jak dorosną i stąd nie wyjadą to ksiądz Rydzyk i
Kaczysław będą walili swoje kazania chyba do chińskiego luda, a w wyborach
prezydenckich usłyszymy: the winner is...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

12. Data: 2012-09-26 23:22:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Sep 2012 01:10:02 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> Kaczysław będą walili swoje kazania chyba do chińskiego luda, a w wyborach
> prezydenckich usłyszymy: the winner is...

Chyba się trochę rozjechałeś czasowo - jak dorosną i nie wyjadą, to ani
Kaczysław, ani Rydzyk. I nie wiadomo, kto będzie do nich te kazania... moze
właśnie jakiś Chińczyk. Bardzo prawdopodobne.
Chyba że jednak wyjadą, może do Niemiec czy Francji, ale to wtedy wpadną z
deszczu pod rynnę, bo będą miały realną szansę na kazania od dowolnego
autoramentu Muzułmanów. Wtedy. Już.
I wtedy możliwe że znowu zatęsknią za "tyranią" KK, wobec którego można
gębę drzeć ile wlezie, bez żadnych konsekwencji na ciele.
:->
(by XL)

13. Data: 2012-09-27 07:23:06

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>W dniu 2012-09-26 21:42, kali pisze:
> Zważ na indywidualne predyspozycje.

cięzko zważyć - bo co prawad podawałaś kiedyś
swe preferencje ( zamiłowania/upodobania )
to o swych predyspozycjach chyba (? mogłem przegapić)
tu jeszcze nie pisałaś :)))

14. Data: 2012-09-27 18:38:34

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-27 01:22, Ikselka pisze:

> I wtedy możliwe że znowu zatęsknią za "tyranią" KK, wobec którego można
> gębę drzeć ile wlezie, bez żadnych konsekwencji na ciele.
> :->

Taaak. Trzeba jedynie zapłacić 5 tysiaków grzywny.

15. Data: 2012-09-27 21:46:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Sep 2012 20:38:34 +0200, Aicha napisał(a):

> Taaak. Trzeba jedynie zapłacić 5 tysiaków grzywny.

Jak gadać, to z fasonem, nie? - a jak pusto w portfelu, to siedzieć cicho.
Muzułmanie nie bawią się w grzywny ani dociekanie winy, tylko łeb ucinają
delikwentowi albo w inny sposób sugerują na jego przykładzie całej reszcie,
żeby nie powtarzała jego błędu.
I nie powtarza, prawda?
:->
(by XL)

16. Data: 2012-09-27 22:48:54

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-27 23:46, Ikselka pisze:

> [...]
> delikwentowi albo w inny sposób sugerują na jego przykładzie całej reszcie,

Niektórzy powtarzają. Swoje własne.
http://ksiazki.wp.pl/aid,5729,nazwisko,Salman-Rushdi
e,autor.html?ticaid=1f3f0

17. Data: 2012-09-27 23:50:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Sep 2012 00:48:54 +0200, Aicha napisał(a):

> Niektórzy powtarzają. Swoje własne.
> http://ksiazki.wp.pl/aid,5729,nazwisko,Salman-Rushdi
e,autor.html?ticaid=1f3f0

"Książka ta w lutym 1989 roku ściągnęła na autora klątwę ajatollaha
Chomeiniego połączoną z wyrokiem śmierci, co rozpętało furię nienawiści do
pisarza wśród wyznawców islamu.
Od tamtej pory Ruhdie pozostaje w ukryciu."

Powtarzają. Do czasu.
(by XL)

18. Data: 2012-09-30 06:54:52

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 00:48, Aicha pisze:

> Niektórzy powtarzają. Swoje własne.
> http://ksiazki.wp.pl/aid,5729,nazwisko,Salman-Rushdi
e,autor.html?ticaid=1f3f0

Ale XL ma tu akurat rację. Bardzo łatwo być odważnym w sytuacji kiedy
nic za to nie grozi. A islam jest tu o lata świetlne za
chrześcijaństwem. Powiem szczerze, że akurat dla mnie też mocno
niepokojący jest odwrót od tego co było spoiną Europy, czyli
chrześcijaństwa. Wprawdzie bardzo ciężko identyfikować mi się z
"marszami w obronie telewizji Trwam" :-), ale każdemu kto chciałby sobie
przypomnieć jaką rolę odgrywa religia w życiu polecam film:

http://www.filmweb.pl/film/Droga+%C5%BCycia-2010-590
595

Piękny film, który w serii obrazów pokazuje dlaczego ludzie potrzebują
religii, jakie potrzeby zaspokaja i w sumie dlaczego lepiej, żeby z
dwojga różnych to chrześcijaństwo pozostało w Europie tą wiodącą :-)

P.S. Film pokazuje np. świetnie jak ważny w religii jest rytuał i
ceremonia i jak uwodzi ona atmosferą i nastrojem. Tam jest taka scena z
kadzidłem w kościele, ja z kolei byłem świadkiem (ba, uczestnikiem)
czegoś takiego w Częstochowie przy odsłanianiu obrazu Matki Boskiej.

Stalker, ja wybieram bramkę A... :-)

19. Data: 2012-09-30 07:15:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-30 08:54, Stalker pisze:

> [...]
> religii, jakie potrzeby zaspokaja i w sumie dlaczego lepiej, żeby z
> dwojga różnych to chrześcijaństwo pozostało w Europie tą wiodącą :-)

Też polecam film, bardzo bardzo. Dodatkowo powiem, że nawet samej mi się
zachciało takiej podróży, ale pewnie będę musiała z tym zaczekać jeszcze
przynajmniej 10 lat. ;)
BTW Wczoraj na Ślęży widziałam nawet kierunkowskaz do Santiago de
Compostela (są te charakterystyczne znaki pielgrzymkowe też), bagatela
3333km. ;)

> [...]
> z kadzidłem w kościele, ja z kolei byłem świadkiem (ba, uczestnikiem)
> czegoś takiego w Częstochowie przy odsłanianiu obrazu Matki Boskiej.

Nie ma innej możliwości. :)

Ewa

20. Data: 2012-09-30 14:20:58

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 08:56, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> [...]
> kadzidłem w kościele, ja z kolei byłem świadkiem (ba, uczestnikiem)
> czegoś takiego w Częstochowie przy odsłanianiu obrazu Matki Boskiej.

Chrześcijaństwo jest od Islamu o wiele prymitywniesze i dla nich
chrześcijanie to barbarzyńcy, mnóstwo rycerzy krzyżowych przechodziło
na Islam, bo humanitaryzm i warunki traktowania były o wiele lepsze.
Tylko od kościoła który utopił europę w morzu krwi europa odeszła,
chrześcijaństwo nie ma siły by fanatyzować na szeroką skale i dlatego
od tej strony masz spokój. To co się tam dzieje to taki właśnie
pisowski tłumek, podkręcany przez radykałów, a reszta Islamczyków to
potępia. Tak więc ten wybór między kk a Islamem to manipulacja, bo
wcale nie ma takiego wyboru, to straszenie katolików ludzi jak u
Orwella.

Indeks ksiąg zakazanych
Prośba...
Ostatnie pytanie