Ciśnieniomierz automatyczny zawyża

1. Data: 2010-01-20 21:33:32

Temat: Ciśnieniomierz automatyczny zawyża
Od: "neo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to możliwe że automatyczny ciśnieniomierz naggarstwowy zawyża pomiar ?
Ciśnieniomierz Kreon XJ-2002AS
wydaje mi się że zawyża skurczowe o conajmniej
10 jednostek

Ciągle porównuje go do wskazań rtęciowego naramiennego i w rtęciowym
pierwsze uderzenie słyszę
zawsze przy poziomie 10 20 niższym niż w tym automatycznym.

2. Data: 2010-01-21 07:41:35

Temat: Re: Ciśnieniomierz automatyczny zawyża
Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

neo pisze:
> [...]
> pierwsze uderzenie słyszę
> zawsze przy poziomie 10 20 niższym niż w tym automatycznym.

Było setki razy: ciśnieniomierz nadgarstkowy nadaje się tylko do kosza...

Juanitos

3. Data: 2010-01-23 10:32:17

Od: "neo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ten nie jest nadgarstkowy tyko naramienny

4. Data: 2010-01-23 18:31:50

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "neo" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ten nie jest nadgarstkowy tyko naramienny

A napisałeś: "Czy to możliwe że automatyczny ciśnieniomierz naggarstwowy
zawyża pomiar ?"

Zespół niespokojnych nóg.
Autyzm i kontakty
Menopauza, krwawienie i łyżeczkowanie