Wyniki krwi- prośba o interpretację

1. Data: 2010-01-20 09:04:08

Temat: Wyniki krwi- prośba o interpretację
Od: " Monika" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Leczę się od dłuższego czasu, ale lekarze nie bardzo mogą mi pomóc. Tzn.
twierdzą , że nic mi nie jest. Fajnie, tylko ,że ja się ciągle żle czuję...
Moja lista uciążliwych dolegliwości:
-bezsennośc,
-kołatanie serca,
-dusznośc ( nie cały czas, czasem w spoczynku przez cał dzień, zawsze po
wejściu na schody i w nocy przy zasypianiu)
-drętwienie skóry twarzy i głowy,
-osłabienie, czasem zawroty,
-czasem pulsowanie w jednym uchu

Te dolegliwości znacznie utrudnija mi życie.
Zrobiłam sobie wyniki krwi. Proszę może ktoś się zna i ma jakieś rady. ( do
lekarza nie mam po co iść z prośbą o interpretację , bo jak sama
sobie "zleciłam" badania to mnie traktuje jak hipochondryczkę , a ja po
prostu szukam ratunku)

żelazo- poniżęj normy -49 ( 49-167)
ferrytyna -3,92 - (norma 13-150)
i dalej nie napisali norm...
HGB-11,6
HCT-39,5
MCV-88,5
MCH-26.0
MCHC-29,4
WBC-4,92

Z niecierpliwością oczekuję rady. Pozdrawiam

2. Data: 2010-01-20 12:25:15

Temat: Re: Wyniki krwi- prośba o interpretacj
Od: "Robbo" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Podaj swój wiek. Napisz, czym się zajmujesz i jak wygląda twój dzień.
Napisz, co jesz na co dzień.

Robbo

3. Data: 2010-01-25 09:20:08

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robbo <n...@y...com> napisał(a):

> Podaj swój wiek. Napisz, czym się zajmujesz i jak wygląda twój dzień.
> Napisz, co jesz na co dzień.
>
> Robbo

Mam 41 lat, pracuję w szkole. Co jem, no w zasadzie normalne, tzn, chleb,
mało mięsa, więcej warzyw i owoców...

4. Data: 2010-01-25 09:27:31

Od: " Monika" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> napisał(a):

> Mam 41 lat, pracuję w szkole. Co jem, no w zasadzie normalne, tzn, chleb,
> mało mięsa, więcej warzyw i owoców...

Czy znajdzie się Ktoś Kto się zna na wynikach krwi??

5. Data: 2010-01-25 16:28:25

Od: "tomek wilicki" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika <k...@g...pl> napisał(a):

> Czy znajdzie się Ktoś Kto się zna na wynikach krwi??

próba wyczytania choroby z takiego wyniku krwi, to jak próba określenia
szybkości samochodu po cenie lakieru.

Z tego wynika tylko, że masz lekką anemię - a co ją wywołało to już ciężko
powiedzieć. Przyczyn może być kilkaset. Na pewno warto zbadać tarczycę, jeśli
kołacze serce (na początek badanie TSH, wynik powinien być w okolicy 1). Warto
też kupić magnez w aptece i odstawić kawę / herbatę.

6. Data: 2010-01-25 20:21:42

Temat: Re: Wyniki krwi- prośba o interpretację
Od: "jhet" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarza nie mam po co iść z prośbą o interpretację , bo jak sama
> sobie "zleciłam" badania to mnie traktuje jak hipochondryczkę , a ja po

kup sobie ascofer (żelazo) i magnez i łykaj codziennie, a szybko poczujesz
sie lepiej. Dosc szybko powinno sie zmniejszyc zmeczenie, osłabienie,
zawroty głowy, kołatanie serca... To typowe objawy niedoboru. Pytanie tylko,
co ten niedobór wywołuje ;/

7. Data: 2010-01-25 22:46:30

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jhet <.@.> napisał(a):

> kup sobie ascofer (żelazo) i magnez i łykaj codziennie

..a jeśli masz jakąś chorobę obniżającą poziom żelaza w wynikach krwi pomimo
dobrego poziomu w organizmie (w zasadzie każdy jeden stan zapalny i połowa
innych stanów chorobowych, np problemy z tarczycą), za 3 miesiące będziesz nas
pytać, w jaki sposób wyleczyć się z zatrucia żelazem.

nie ma to jak genialne rady ekspertów internetowych, ehhh

8. Data: 2010-01-26 08:21:01

Od: "jhet" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytać, w jaki sposób wyleczyć się z zatrucia żelazem.
>
> nie ma to jak genialne rady ekspertów internetowych, ehhh

jakie zatrucie? Łykając jedna-czy dwie tabletki dziennie?? Wez moze nie
przesadzaj, co? ;/ Przy takiej ilosci dziewczyna moze sie szybko lepiej
poczuc, jak ma niedokrwistosc, a nie zaszkodzi jej to napewno.

9. Data: 2010-01-26 10:43:57

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jhet <.@.> napisał(a):

> jakie zatrucie? Łykając jedna-czy dwie tabletki dziennie?? Wez moze nie
> przesadzaj, co? ;/ Przy takiej ilosci dziewczyna moze sie szybko lepiej
> poczuc, jak ma niedokrwistosc, a nie zaszkodzi jej to napewno.

Dziękuję za cenne rady. Myślę też , że z pewnością zastosuję się do nich i
będzie dobrze.

10. Data: 2010-01-26 17:33:31

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jhet <.@.> napisał(a):

> jakie zatrucie? Łykając jedna-czy dwie tabletki dziennie?? Wez moze nie
> przesadzaj, co? ;/ Przy takiej ilosci dziewczyna moze sie szybko lepiej
> poczuc, jak ma niedokrwistosc, a nie zaszkodzi jej to napewno.

jakbym dostał złotówkę za każdego człowieka, któremu zaszkodziło, mógłbym
otworzyć firmę konkurującą z Microsoft.

Żeby zdecydować się na leczenie anemii, trzeba ją potwierdzić. A żeby to
zrobić, trzeba przeprowadzić dodatkowe badania - przede wszystkim albumina,
TIBC, ferrytyna, wykonane jednocześnie i na czczo.

W setkach schorzeń organizm obniża stężenie żelaza we krwi, zazwyczaj z bardzo
dobrego powodu - np przy infekcjach niskie żelazo służy "zagłodzeniu"
bakterii. Łyknij tabletkę, dokarm je to sobie poszaleją. Możliwe, że kobieta
już teraz ma bardzo silny nadmiar żelaza w wątrobie - możesz to wiedzieć? Nie
możesz.

Najważniejsze chyba jest to, że w przypadku przyjęcia zbyt dużej ilości żelaza
praktycznie nie ma możliwości pozbycia się go z organizmu - ciało ludzkie nie
umie usuwać nadmiaru. Można sobie zdrowie spieprzyć na długie, długie lata,
albo wręcz skończyć z rakiem wątroby.

Operacja kręgów szyjnych.
Felczerzy - czemu juz sie ich nie ksztalci?
nie mam brwi od 5 lat, pomocy!
Witamina B6
Orzechy