Cisnieniomierz przy nadcisnieniu

1. Data: 2006-09-06 07:29:52

Temat: Cisnieniomierz przy nadcisnieniu
Od: "Agnieszka Saba" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Planuje zakupić cisnieniomierz dla osoby po 50, która ma nadcisnienie. Myślę
o modelach naramiennych automatycznych/półautomatycznych firmy OMRON,
Microlife lub A&D. Chciałabym wydać nie do 200zł, chyba że więcej naprawdę
jest niezbędne..
Czy moglibyście mi doradzić który model byłby najbardziej odpowiedni? Albo
na co zwrócić też uwagę przy zakupie?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc
Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2006-09-06 08:07:13

Temat: Re: Cisnieniomierz przy nadcisnieniu
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Saba" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> Planuje zakupić cisnieniomierz dla osoby po 50, która ma nadcisnienie.

A bylo juz troche o tym:
http://glinki.com/?l=qgsioi
http://glinki.com/?l=ueh6x0
http://glinki.com/?l=wduoy5

Iwona
//Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac.//
Cyceron
www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2006-09-06 08:28:00

Od: "Agnieszka Saba" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> A bylo juz troche o tym:
> http://glinki.com/?l=qgsioi
> http://glinki.com/?l=ueh6x0
> http://glinki.com/?l=wduoy5

To juz przeglądałam, stąd wiem, że naramienny i firmy, które wybrałam.
Natomiast o nadciśnieniu nie widziałam nic konkretnego.

4. Data: 2006-09-06 09:05:27

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Saba" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> To juz przeglądałam, stąd wiem, że naramienny i firmy, które wybrałam.
> Natomiast o nadciśnieniu nie widziałam nic konkretnego.

Nie rozumiem cie. Co bys chciala konkretnego zobaczyc? Cisnieniomierze sluza
przeciez (jak sama nazwa wskazuje) do pomiaru cisnienia, obojetnie czy to
niskiego, czy wysokiego...

5. Data: 2006-09-06 09:31:56

Od: "Agnieszka Saba" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>
> Nie rozumiem cie. Co bys chciala konkretnego zobaczyc? Cisnieniomierze
> sluza przeciez (jak sama nazwa wskazuje) do pomiaru cisnienia, obojetnie

Czytałam na goglach o przypadkach , w których ciśnieniomierze - nawet z
dobrych firm, wariowały przy wysokim cisnieniu.. Chciałabym się uchronić
przed zakupem czegoś, co nie będzie słuzyło tak jak powinno.

6. Data: 2006-09-06 09:42:36

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Saba napisał(a):
> [...]
> jest niezbędne..
> Czy moglibyście mi doradzić który model byłby najbardziej odpowiedni? Albo

Minimum OMRON M4-I. Piszę minimum, bo inne powinny być dawno wycofane ze
sprzedaży.

Pozdrawiam
Juanitos

7. Data: 2006-09-06 14:36:59

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos napisał(a):

> Minimum OMRON M4-I. Piszę minimum, bo inne powinny być dawno wycofane
> ze sprzedaży.
>
> Pozdrawiam
> Juanitos
Ja mam Omrona bodajze M1 i sobie chwale(mam nadcisnienie) Jego plusem
jest tez to ze jest dla osob z arytmią.
Pozdrawiam Kasia

8. Data: 2006-09-06 14:51:47

Od: "Agnieszka Saba" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> Ja mam Omrona bodajze M1 i sobie chwale(mam nadcisnienie) Jego plusem
> jest tez to ze jest dla osob z arytmią.
> Pozdrawiam Kasia

Ogolnie rzecz biorąc jest mi obojętne, czy jest dla osób z arytmią czy też
nie. Najważniejsze żeby dobrze mierzył przy nadcisnieniu i był łatwy w
obsłudze.

9. Data: 2006-09-06 20:36:00

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Saba napisał(a):
> [...]
>
> Ogolnie rzecz biorąc jest mi obojętne, czy jest dla osób z arytmią czy też
> nie. Najważniejsze żeby dobrze mierzył przy nadcisnieniu i był łatwy w

Droga Kasiu ! Jak nie wiesz o czym mówisz, to jednak udaj się do lekarza
lub warzywniaka, a nie zabieraj czasu.

Juanitos

10. Data: 2006-09-07 15:02:59

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos napisał(a):

> Droga Kasiu ! Jak nie wiesz o czym mówisz, to jednak udaj się do
> lekarza lub warzywniaka, a nie zabieraj czasu.
>
> Juanitos
Znaczy....nie bardzo rozumiem co masz mi do zarzucenia mowiac ze nie
wiem o czym mowie?
Kasia

wysypka - do jakiego lekarza?
Wzrok...