Delirium Tremens.

1. Data: 2006-09-06 14:30:02

Temat: Delirium Tremens.
Od: habros <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos sie orientuje ile (srednio) trzeba pic dzien w dzien alkohol
zeby po odtawieniu miec objawy DT.

--
--------
:habros:

2. Data: 2006-09-06 19:05:52

Temat: Re: Delirium Tremens.
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mój były szef wogóle nie pije a ma objawy DT ;-)
Jacek

3. Data: 2006-09-06 19:14:03

Od: habros <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> mój były szef wogóle nie pije a ma objawy DT ;-)
> Jacek

Super. A cos na temat tez potrafisz napisac czy po prostu lubisz
opowiadac o swoim zyciu prywatnym na pl.sci.medycyna?

--
--------
:habros:

4. Data: 2006-09-06 22:58:34

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "habros" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos sie orientuje ile (srednio) trzeba pic dzien w dzien alkohol zeby
> po odtawieniu miec objawy DT.

Nie ma na to żadnej reguły. Jest to sprawa niezwykle indywidualna. Im gorzej
człowiek się odżywia, tym wcześniej mogą pojawić się pierwsze objawy
odwracalnych i nieodwracalnych zmian w mózgu, które wywołują u trzeźwego
alkoholika objawy delirium tremens. Te objawy mogą dotknąć jednego
alkoholika po kilku latach, a innego po 40 latach, a jeszcze inny alkoholik
nie dozna tych objawów wogóle. To jest tak jak z piciem alkoholu. Każdy
człowiek potrzebuje wypić inną ilość alkoholu, aby ten alkohol wpłynął na
jego inne zachowanie od normalnego.
Pozdrawiam Jurek M.

Cisnieniomierz przy nadcisnieniu
wysypka - do jakiego lekarza?