Clematis w Polsce

1. Data: 2006-02-09 17:44:27

Temat: Clematis w Polsce
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ogladalam dzis bardzo pieknie wydany katalog z Wisconsin (USA), w ktorym
bylo kilkanascie pozycji Clematis, z tych przynajmniej 6 mialo polskie
nazwy i w niektorych opisach bylo wspomniane, ze to odmiana z Polski, i
w jednym nazwisko ksiedza, ktory je wychodowal. Nie wiedzialam, ze
Polska jest tak aktywna w produkcji odmian. Byly tam nazwy takie, jak
Warsaw Nike, Kardinal Wyszynski, Matka Urszula Ledochowska, Hania, itd.
Milo tak czasem znalezc Polske znienacka.

Magdalena Bassett

2. Data: 2006-02-09 18:07:49

Temat: Re: Clematis w Polsce
Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Milo tak czasem znalezc Polske znienacka.

Jest nawet Walesa :)

Elfir

3. Data: 2006-02-09 18:27:39

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisal w
wiadomosci news:43EB7F7B.6000306@bluemoonlavender.com...
> [...]
> jest tak aktywna w produkcji odmian. Byly tam nazwy takie, jak Warsaw
> Nike, Kardinal Wyszynski, Matka Urszula Ledochowska, Hania, itd. Milo tak

Tu mozesz poczytac troche o Polskim hodowcy i jego clematisach :-)
http://www.clematis.com.pl/wms/wmsg.php/1187298.html
C.Matke Urszule Ledochowska ,nabylam w zeszlym roku.

Pozdrawiam TeresaR

4. Data: 2006-02-09 20:50:11

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Teresa wrote:
> [...]
> http://www.clematis.com.pl/wms/wmsg.php/1187298.html
> C.Matke Urszule Ledochowska ,nabylam w zeszlym roku.

O wlasnie, to o nim wspominali w tym katalogu. Dzieki za ciekawy link.
MB

5. Data: 2006-02-10 17:24:38

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu mozesz poczytac troche o Polskim hodowcy i jego clematisach :-)
> http://www.clematis.com.pl/wms/wmsg.php/1187298.html
> C.Matke Urszule Ledochowska ,nabylam w zeszlym roku.

Czytałam ten artykuł już jakis czas temu i aż mi sie serce krajało jak
dowiedziałam sie że królestwo Brata Stefana chcą zlikwidować na jakiś
durnowaty trawniczek. Widać grupy nie czytają ;-)
Ci książa nie mają serca !!!

Serdecznie Miłka

Lecą do nas bociany
Ciemierniki