Clerodendron

1. Data: 2006-12-29 13:02:35

Temat: Clerodendron
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprawia ktoś C.trichotomum i mógłby napisać, jak jest z przemarzaniem i
kwitnięciem?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

2. Data: 2006-12-29 13:37:33

Temat: Re: Clerodendron
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uprawia ktoś C.trichotomum i mógłby napisać, jak jest z przemarzaniem i
> kwitnięciem?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Czy chodzi o to śmierdzące badziewie które kwitnie jesienią a zimą
obmarza do ziemi i wosną odrasta?
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-12-29 13:44:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy chodzi o to śmierdzące badziewie które kwitnie jesienią a zimą
> obmarza do ziemi i wosną odrasta?

Google wyłączyli, sorry? Masz przecież nazwę.

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-12-29 17:29:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Google wyłączyli, sorry? Masz przecież nazwę.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Pytam na skutek wąchania a nie goglowania.Paskudztwo, ale jeśli chcesz,
dostaniesz wiosną.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2006-12-29 19:13:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytam na skutek wąchania a nie goglowania.Paskudztwo, ale jeśli chcesz,
> dostaniesz wiosną.

Nie, dzięki - interesowały mnie tylko detale uprawowe. A takich roślin, co
śmierdzą i przemarzają jest trochę...

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2006-12-29 21:29:52

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 29 Dec 2006 14:02:35 +0100, na pl.rec.ogrody, Basia Kulesz napisał(a):

> Uprawia ktoś C.trichotomum i mógłby napisać, jak jest z przemarzaniem i
> kwitnięciem?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Uprawia (nie pamiętam czy trichotomum).
U mnie przemarza co roku do poziomu gruntu.
Jeszcze nigdy nie zakwitł (o ile pamiętam jest z nasion)
Zaczyna się rozłazić przez odrosty.

Pozdrawiam
piotrs

7. Data: 2006-12-30 07:20:09

Od: "warsawyak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uprawia ktoś C.trichotomum i mógłby napisać, jak jest z przemarzaniem i
> kwitnięciem?

W Polsce rozpowszechniany jest niestety niezdatny do niczego gatunek C.
trichotomum. Odmiana Clerodendron trichotomum var. fargesii jest dużo bardziej
mrozoodporna. Może ktoś kiedyś zada sobie trud i przeprowadzi jej skuteczną
introdukcję.

8. Data: 2006-12-30 09:12:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "warsawyak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
bardziej
> mrozoodporna. Może ktoś kiedyś zada sobie trud i przeprowadzi jej

No to mam całkowitą jasność - dziękuję wszystkim za odpowiedzi :)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

Zima...
informacje o araucaria araucana w Poznaniu
Kiedy i co z nasion trzeba sprowadzić najwcześniej?
Przycinanie winobluszczu
Dynie ozdobne