Zima...

1. Data: 2006-12-29 08:43:35

Temat: Zima...
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na południu zima, wprawdzie spóźniona o kilka dni ale zawsze:)
Wszystko ślicznie okryte kilucentymetrową wartstwą śniegu:)

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

2. Data: 2006-12-29 09:03:21

Temat: Re: Zima...
Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):
> Na południu zima, wprawdzie spóźniona o kilka dni ale zawsze:)
> Wszystko ślicznie okryte kilucentymetrową wartstwą śniegu:)

Na Wschodzie tez, ale podobno ma to splynac jeszcze dzis po poludniu.
Jakos nie mozemy sie tej zimy w tym roku doczekac....
pik

3. Data: 2006-12-29 09:12:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kieracinski" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

> Na Wschodzie tez, ale podobno ma to splynac jeszcze dzis po poludniu.
> Jakos nie mozemy sie tej zimy w tym roku doczekac....

Spokojnie mogłabym się obejść bez tego całego śniegu:-(

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-12-29 09:32:56

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:en2lkn$q28$1@news.lublin.pl Piotr Kieracinski

> Na Wschodzie tez, ale podobno ma to splynac jeszcze dzis po
> poludniu.

Hejka. Już zaczęło spływać. ;-( Na ziemi w kałużach wody leży topniejący
śnieg a Gwidonek nie lubi spacerować w takiej chlapie. Ociągał się dzisiaj
rano jak nigdy dotąd. Kolejny dzień łaziebania psa po każdym spacerze. ;-)
Pozdrawiam chimerycznie Ja...cki

5. Data: 2006-12-29 11:50:43

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko"

> [...]
> rano jak nigdy dotąd. Kolejny dzień łaziebania psa po każdym spacerze. ;-)

śniegu niet - trawę przyjdzie kosić :(

--
ewa

6. Data: 2006-12-29 13:35:43

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Spokojnie mogłabym się obejść bez tego całego śniegu

ja nie, a moje roslinki tym bardziej :-)

pik

7. Data: 2006-12-29 23:10:19

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Spokojnie mogłabym się obejść bez tego całego śniegu:-(

Ja tez :) Za malo zeby cos okryc czy na narty sie wybrac a wystarczajaco,
zeby bylo slisko - sniegu co kot naplakal od przedwczoraj a ja juz dwa razy
prawie lezalem...

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2006-12-30 01:00:05

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Ja tez :) Za malo zeby cos okryc czy na narty sie wybrac a wystarczajaco,
> zeby bylo slisko - sniegu co kot naplakal od przedwczoraj a ja juz dwa razy
> prawie lezalem...

Leżałeś żeby co okryć? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2006-12-30 09:13:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4595ba16$0$16704$4c368faf@roadrunner.com...

> Leżałeś żeby co okryć? :-)

Ogrodnicy to frakcja klęcząca, Bartek widać poszedł o krok dalej - choć nie
wiem, czy krok to tutaj właściwe określenie:-)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

10. Data: 2006-12-30 10:17:02

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Dec 2006 10:13:08 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> Ogrodnicy to frakcja klęcząca, Bartek widać poszedł o krok dalej - choć nie
> wiem, czy krok to tutaj właściwe określenie:-)

Jak trafnie napisał kiedyś Karel Capek: ogrodnik ma nie więcej niż metr
wzrostu i zazwyczaj kończy się zadkiem:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

informacje o araucaria araucana w Poznaniu
Kiedy i co z nasion trzeba sprowadzić najwcześniej?
Przycinanie winobluszczu
Dynie ozdobne
Drzewa mi choruja :-(