Co ja mam zrobić?

1. Data: 2002-12-31 14:29:42

Temat: Co ja mam zrobić?
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jestem związana z dwoma mężczyznami od dłuższego czasu. Żaden z nich oficjalnie
nie wie o tym drugim chociaż trwa to już ponad 2 lata. Każdy z nich jest bardzo
dobry dla mnie, ja natomiast obydwóch ranie i nie potrafię zrezygnować ze
związku z żadnym z nich. Jestem bardzo nieszczęśliwa. Gdzie szukać pomocy? Jak
zabić w sobie poczucie winy?
Kasia

1. Data: 2002-12-31 14:53:44

Temat: Re: Co ja mam zrobić?
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> w news:20ab.00000106.3e11a9d5@newsgate.onet.pl
napisał(a):

> Jestem bardzo nieszczęśliwa.

A z czyjej winy?

> Jak zabić w sobie poczucie winy?

Nie lapie - ktos Cie zmusza do tego by byc z nimi? To jest wylacznie Twoj
wybor. Chcesz takiego zycia to bierz je z tym wszystkim co ze soba niesie,
a widocznie niesie tez poczucie winy. Jesli nie potrafisz zas go zniesc to
odrzuc takie zycie.

Moge jeszcze wyrazic swoje zdanie? W sumie wolny kraj wiec sobie
pozowle... Mam nadzieje, ze nigdy nie trafie na taka kobiete jak Ty.
Szkoda czasu na stawianie zamkow z piasku.

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-12-31 15:11:55

Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do k...@p...onet.pl, który(a) dnia 31 Dec 2002 15:29:42 +0100 popełnił(a):
> Jestem związana z dwoma mężczyznami od dłuższego czasu. Żaden z nich oficjalnie
> nie wie o tym drugim chociaż trwa to już ponad 2 lata. Każdy z nich jest bardzo

A nieoficjalnie wiedza?

> dobry dla mnie, ja natomiast obydwóch ranie i nie potrafię zrezygnować ze
> związku z żadnym z nich. Jestem bardzo nieszczęśliwa. Gdzie szukać pomocy? Jak
> zabić w sobie poczucie winy?

Pij duzo. To dziala.
--
mp

1. Data: 2002-12-31 15:12:47

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Dec 2002 15:29:42 +0100, k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>związku z żadnym z nich. Jestem bardzo nieszczęśliwa. Gdzie szukać pomocy? Jak

Jak zabić w sobie poczucie winy? Jak zabić w sobie poczucie winy? Oczy
przecieram ze zdumienia. Robisz rzeczy... (no dobrze, będzie bez
brzydkich słów) niefajne i szukasz wsparcia, by lepiej się z tym
poczuć?

--
Amnesiac

1. Data: 2002-12-31 15:18:05

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>przecieram ze zdumienia. Robisz rzeczy... (no dobrze, będzie bez
>brzydkich słów) niefajne i szukasz wsparcia, by lepiej się z tym

Mam nadzieję, że ci mężczyźni w końcu przejrzą na oczy - zresztą w tym
wypadku zniknie poczucie winy.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2002-12-31 15:24:33

Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> związku z żadnym z nich. Jestem bardzo nieszczęśliwa. Gdzie szukać pomocy? Jak

A nie moglabys ich ze soba poznac, przyzwyzcaic ich do siebie i
np. potem moglibyscie zamieszkac we trojke? Najwazniejsze to akceptowac
siebie - jezeli i dla jednego i dla drugiego jestes najwazniejsza
osoba i kochaja Cie obaj - to przeciez nie beda klocic sie o takie
bzdury typu ,,kto w tym miesiacu placi za mieszkanie''. Sprobuj!
To moze byc poczatek calkowicie nowej, interesujacej przygody -
a Ty nie bedziesz zyc w poczuciu winy. Przeciez wlasne szczescie
jest _nadrzedna_ _wartoscia_, czyz nie?
--
mp

1. Data: 2002-12-31 15:44:35

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>To moze byc poczatek calkowicie nowej, interesujacej przygody -
>a Ty nie bedziesz zyc w poczuciu winy. Przeciez wlasne szczescie
I na dodatek byłaby to takie _postępowe_.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2002-12-31 15:46:28

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Dec 2002 15:24:33 +0000 (UTC), Michal Pasternak
<m...@p...w.lub.pl> wrote:

>A nie moglabys ich ze soba poznac, przyzwyzcaic ich do siebie i
>np. potem moglibyscie zamieszkac we trojke?

Dobry pomysł. Istnieje tylko niebezpieczeństwo, że tak bardzo
przypadną sobie do gustu, że kasia przestanie im być potrzebna :-DD

Miłego Sylw. :-)

--
Amnesiac

1. Data: 2002-12-31 15:51:32

Od: "spider" <s...@N...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

> Dobry pomysł. Istnieje tylko niebezpieczeństwo, że tak bardzo
> przypadną sobie do gustu, że kasia przestanie im być potrzebna :-DD
>
> Miłego Sylw. :-)

Hehehe, taa, a może jeszcze dorzucimy do tego dwie koleżanki Kasi, i będzie
fajna rodzinka :-).

--
spider.
s...@N...li.lo.pl

1. Data: 2002-12-31 21:28:44

Od: "Joker" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przeczytalas pewnie wiele ponizszych postow - odpowiedzi na Twoj
jak zapewne widzisz Twoj problem raczej jest powazny, ale raczej nie tu
znajdziesz odpowiedz

==== Pozdrawiam Grzegorz =====

Wypadałoby poczarować :-))
Niedoskonali