Co jesc?? prosba o rade

11. Data: 2004-09-15 20:06:14

Temat: Re: Co jesc?? prosba o rade
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości
news:ci9til$9nv$1@inews.gazeta.pl...

> A byly momenty juz w moim zyciu, ze musialam zrezygnowac z wyjscia z domu
> przez problemy....

Jak ja Cię rozumiem!!! Staram się walczyć z tym jak mogę. Dużo dala mi
homeopatia, ale w pewnym momencie odstawiłam i wszystko zaczęło się od nowa
:(
Joga, mowisz? Spróbuję :)
Narazie korzystam z masaży mauri, niesamowicie relaksują.

pozdrawiam

Sandra

12. Data: 2004-09-15 23:04:31

Od: "-=Mania=-" <M...@U...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> Moze to byc inna forma relaksu wyciszenia sie, odreagowania, mnie
> podpasowala joga, ale nie taka sporotwa, typu power joga, ale klasyczna
> hatha joga.
> A byly momenty juz w moim zyciu, ze musialam zrezygnowac z wyjscia z domu
> przez problemy....
> Powodzenia Hafsa

Dzięki , rozejrzę sie po okolicy i zorientuję.
Narazie wróciłam z treningu i czuje sie znakomicie, zobaczymy jak będzie
jutro..
A co do ogólnego problemu zawitałam na pl.sci.medycyna w sprawie niskiego
ciśnienia, po paru postach zaczęłam łączyć problemy z brzuszkiem z
pozostałymi problemami- jutro wybieram sie do lekarza po skierowanie na
badanie tarczycy, może to wyjaśni moje dolegliwości...
Życzę wszystkim zdrowia i dziękuję za pomoc;))

-=Mania=-
Wawa - Bemowo
gg 2095710
http://strony.aster.pl/mania/

13. Data: 2004-09-16 22:43:24

Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy -=Mania=- wyklepał(a):

> Moglabys powiedziec cos wiecej o tej diecie oczyszczajacej albo moze podac
> jakis link gdyz diet o tej nazwie jest sporo i nie wiem ktora wybrac;/

http://wizard.ae.krakow.pl/~kot3b/oczyszcz.html

seniorita:)

14. Data: 2004-09-16 22:50:33

Od: "-=Mania=-" <M...@U...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "seniorita" <a...@B...pl> napisał w wiadomości

> http://wizard.ae.krakow.pl/~kot3b/oczyszcz.html
>
> seniorita:)
Dziękuje bardzo, wydrukowałam i jutro idę na zakupy ;))

-=Mania=-
Wawa - Bemowo
gg 2095710
http://strony.aster.pl/mania/

Kwas linolenowy
Jest ktoś Opty z Mokotowa?
ratujcie sierote :)
Sprzedam Enoant - wyciąg z winogron w płynie. Antyoksydant, odtruwacz - także chroni przed kacem!
co niszczy wątrobę????