Co jest czy to prawda?

1. Data: 2014-07-22 12:21:13

Temat: Co jest czy to prawda?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Podobno jest szczepionka genetyczna na raka, działa na genom ludzki, w taki sposób że
dzieci tej osoby i ich dzieci nigdy nie dostaną raka, bo jest zmieniona struktura
genetyczna. Jedynym problemem aby ją wprowadzić, jest zakaz manipulowania na genomie
człowieka, bo pod względem moralnym jest manipulacja genatyczna niedozwolona na
człowieku. Tak słyszałem od profesora medycyny, ale że Chiny i tamten region ma
gdzieś chadecką klauzulę experymenty się robi. Ktoś coś wie?

2. Data: 2014-07-27 20:01:06

Temat: Re: Co jest czy to prawda?
Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2014 12:21, glob pisze:
> [...]
człowieku. Tak słyszałem od profesora medycyny, ale że Chiny i tamten region ma
gdzieś chadecką klauzulę experymenty się robi. Ktoś coś wie?

Chłopie drogi to jest fantastyka. Ludzkie DNA jest tak skomplikowane, że
dopiero parę lat temu zostało zmapowane w 100% a ty byś chciał
szczepionkę na raka...

3. Data: 2014-07-27 22:29:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie durniu
Na myszach robili w europie doświadczenia, usuwa się szczepionką markery genetyczne
odpowiedzalne za...raka i rak umiera, tak skutecznie że dzieci myszy były również
odporne na raka, zaszepione komórkami raka , rak u nich umierał. Na ludziach nie
wolno robić takich badań, ale Chiny i wzchodnie regiony temu nie podlegają, więc....

4. Data: 2014-07-27 22:40:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-27 20:01, Author Instinct pisze:
> Chłopie drogi to jest fantastyka.

Nie, są już szczepionki na wiele nowotworów, a teraz pracuje się nad
szczepionką na najgorszy do leczenia:
http://biotechnologia.pl/archiwum/szczepionka-na-rak
a-pluc-na-ostatniej-prostej,1509

5. Data: 2014-07-28 19:56:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-27 22:40, Ikselka pisze:

> Nie, są już szczepionki na wiele nowotworów, a teraz pracuje się nad
> szczepionką na najgorszy do leczenia:
> http://biotechnologia.pl/archiwum/szczepionka-na-rak
a-pluc-na-ostatniej-prostej,1509

...tyle że to osobna kwestia, czy rzeczywiście będzie taka dostępna.

6. Data: 2014-07-29 18:36:25

Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.07.2014 19:56, Ikselka pisze:

a-pluc-na-ostatniej-prostej,1509

> ...tyle że to osobna kwestia, czy rzeczywiście będzie taka dostępna.
Ja znam szczepionki nie na raka ale na wirusa powodującego tego raka.
Przykładowo jest szczepionka zapobiegająca rakowi szyjki macicy ale to
jest szczepionka na wirusa HPV. który tę chorobę wywołuje.
Szczepionka na raka jako takiego tak dalece musiałaby ingerować w
ludzkie DNA, że stalibyśmy się innym gatunkiem. Niektórzy z naukowców -
ewolucjonistów twierdzą nawet, że jako gatunek ewoluowaliśmy tak szybko
bo nasze komórki mają większe niż u innych zwierząt tendencje do
nowotworzenia...

Polsko powstań z kolan
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iii...!
prof. Chazanowi
Hej, kto Polak...
Przysłowia mądrością narodów