prof. Chazanowi

1. Data: 2014-07-21 12:37:54

Temat: prof. Chazanowi
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

p.prof. zycze takiego potomstwa, i podobnych przezyc. a co? niech sie chlopina
spelnia w realizowaniu deklaracji sumienia. co mu bede zalowal. chce, niech ma!

"W 22. tygodniu wiedzieliśmy, że nasz syn nie ma szansy na przeżycie. Wiedzieliśmy,
że umrze, kwestia tylko, czy będziemy musieli patrzeć na jego męki."

"widok jest trudny do przeżycia, a potem myślę, że się powoli przyzwyczajaliśmy.
Byliśmy przygotowani na to, czego mogliśmy się spodziewać. Jednak tego się nie da
opisać."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kobieta-ktore
j-prof-Chazan-odmowil-aborcji-przerywa-milczenie,wid
,16766214,wiadomosc.html?ticaid=1131f4

2. Data: 2014-07-21 16:01:24

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://1.bp.blogspot.com/-Zc1f-rjAzkM/U8zwis70p0I/AA
AAAAAAATE/3Uk0ItFqn7o/s1600/normalny++g%C5%82os.jpg

3. Data: 2014-07-21 16:52:49

Temat: Re: prof. Chazanowi
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jul 2014 03:37:54 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> "W 22. tygodniu wiedzieliśmy, że nasz syn nie ma szansy na przeżycie. Wiedzieliśmy,
że umrze, kwestia tylko, czy będziemy musieli patrzeć na jego męki."

Jasne - lepiej kazać zabić i nie widzieć, niech inni mają ze sobą problem
:-/

4. Data: 2014-07-21 19:13:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Ani jeden płód takich wad nie przeżył i Chazan doskonale o tym wie, najdłużej z taką
chorobą przeżyła brazylijka czyli 2 miesiące. On wiedział że płód będzie trupem, po
prostu katował tą kobiete. Stosował tortury, pastwił się by rodzina jak najdłużej
cierpiała. Bo to skurwysynek katolicki ze świętej inkwizycji i należałoby takiego
posadzić na sankcje bo ciągle kłamie, czyli mataczy, a przecież przed nim sprawa
karna.

5. Data: 2014-07-21 20:58:34

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-21 16:52, Ikselka pisze:

Wiedzieliśmy, że umrze, kwestia tylko, czy będziemy musieli patrzeć na jego męki."

> Jasne - lepiej kazać zabić i nie widzieć, niech inni mają ze sobą problem
> :-/

Byłaś już w hospicjum dla dzieci? domyślam się, że nie, bo nadal głupio
gadasz.

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

6. Data: 2014-07-21 21:22:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikki

A ty widziałaś kiedyś katola co za swoje czyny bierze odpowiedzialność?

"Najbardziej cierpiało dziecko"

- W tym wszystkim najbardziej cierpiało nasze dziecko - dodaje Jacek, ojciec zmarłego
dziecka. - Kiedy się urodziło, to nikt z żadnych ruchów pro-life, z żadnych fundacji,
żaden ksiądz, dosłownie nikt nie zgłosił się, żeby chociaż zapytać, jak można pomóc,
co można zrobić - mówi. - Kuria wolała zbierać pieniądze na karę dla prof. Chazana,
niż chociażby pomodlić się za nasze dziecko - podkreśla Agnieszka.

- Zrobił to, co mógł najgorszego. Kiedy się urodziło nasze dziecko, nie zająknął się
słowem w sprawie jakiejkolwiek pomocy - mówi matka zmarłego dziecka. - Gdzie jest
empatia dla tego, jak twierdzą niektórzy, "uratowanego przez prof. Chazana" dziecka?
Gdzie był Kościół? Gdzie był prof. Chazan po urodzeniu naszego dziecka? - dodaje jej
partner.

7. Data: 2014-07-22 00:32:42

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-21 12:37, k...@g...pl pisze:
> p.prof. zycze takiego potomstwa, i podobnych przezyc. a co? niech sie chlopina
spelnia w realizowaniu deklaracji sumienia. co mu bede zalowal. chce, niech ma!

Twoje życzenia mają taką moc jak unijne sankcje dla Putina :) Chcesz coś
zrobić w tej sprawie to zrób - a nie pitol. Obrońcy Chazana aktywnie
odprawiają egzorcyzmy pod siedzibą jaśnie w duchu świętym oświeconej HGW
- a ty co ? A Ty w tym czasie komunikujesz swoje poglądy w miejscu gdzie
95% cię czytających zgadza się z tym co piszesz :)

Dębska

8. Data: 2014-07-22 07:21:37

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 21 lipca 2014 16:52:49 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

Wiedzieliśmy, że umrze, kwestia tylko, czy będziemy musieli patrzeć na jego męki."

> Jasne - lepiej kazać zabić i nie widzieć, niech inni mają ze sobą problem

"niech inni mają ze sobą problem"
w tym rzecz, ze inni maja problem, nie ty i nie zdewocialy prof.
widzialas film "Duchy Goi"? pewnie nie, bo jak sie zorientowalem, to glownie ogladasz
o tym kto komu daje d... albo czy ziuta jest w ciazy z filutkiem. ale do rzeczy. we
wspomnianym fimie duchowny Ojciec Lorenzo inkwizytor KK twierdzi ze czlowiek
torturowany prze Officjium powinien znalezc sile w bogu by te tortury zniesc, i
wytrwac w wierze. tenze duchowny podany torurom szbko, albo jeszcze szybciej podpisal
oswiadczenie ze jest synem szympansicy...
czyli teoretyzowac, i bradzic jak to czynisz jest latwo kiedy troski i niodgodnosci
nas nie dotycza! zatem tobie tez zycze takiego zdeformowanego potomstwa i przezyc z
tym zwiazanych. bo na skretynienie nie ma lepszego sopsobu jak tzw. dotyk losu i
wlasne doswiadczenie.

9. Data: 2014-07-22 11:08:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stąd ta obłuda, że taka szmata jak Ikselka i inni katolicy, dziwnym trafem nie mają
co rok dziecka i do upadłego jak im dyktuje kler. Wymagają od innych by się
podporządkowali utopijnej ideologii, bo tak naprawdę się pastwią, ale gdy dochodzi do
ich dupy, to badania podają że najbardziej aborcyjne są katoliczki. Dopuki nie ich
dupa to się wyżywają i doprowadzają do tragedii, ale gdy ich dupa to znajomy lekarz
posła z prawicy załatwi sprawę. Ktoś kto jest takim degeneratem powinien odwiedzić
latarnie za pomocą liny, bo skutek tego będzie taki, że ludzie zaczną normalnie żyć,
bo biczującej ich kurwy nie ma. To jest śmieć którego brak istnienia jest pozytywnym
rozwiązaniem.

10. Data: 2014-07-22 11:49:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jul 2014 22:21:37 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> "niech inni mają ze sobą problem"
> w tym rzecz, ze inni maja problem, nie ty i nie zdewocialy prof.

NO WŁAŚNIE NIE MY - a wiesz, dlaczego?
:->

Hej, kto Polak...
Przysłowia mądrością narodów
Czy jest taka mozliwosc ze psychopata bardzo kocha swoje dziecko?
Gdy odchodzą źli ludzie
Krótkie nogi kłamstwa! [sprawa prof. Chazana]