Polsko powstań z kolan

1. Data: 2014-07-22 02:33:02

Temat: Polsko powstań z kolan
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mamy tu i teraz problem z fundamentalistami katolickimi . Żydzi z fundamentalistami
islamskimi i oni chociaż strzelają bo to mądry naród, a polacy to miernoty jak widać,
pozwalają się okupować przez obce państwo, które niszczy każdą strukture społeczną,
co ostatnio robią, walczą z trasplantacją, twierdząc że martwi są żywi, a w polsce
czeka 25 tysięcy ludzi, dorosłych i dzieci na przeszczepy i co to się nazywa -mord
religijny i to trzeba skończyć jak żydzi z napadającymi ich terrorystami.
Od dłuższego czasu pisze będzie gorzej, bo ta czarna zaraza najczarniejszą jest
patologią, dużo ludzi po aferach z deklaracją inkwizycji i golgocie, czyli większość
polaków przyparta do muru ma już dość, na co jeszcze czekacie na amerykę, gdzie
strzelają do lekarzy i wysadzają kliniki terroryści z pro-life, już i w polsce
domagają się list szpitali, które po to im są aby napadać, kiedy koleżankę zaciuka
religijny szaleniec bo bozia na niego patrzy obudzicie się? Ile jeszcze ofiar
zamordyzmu katolickiego trzeba aby chołotę z Polski wygonić, byście się w końcu
ruszyli. Jak się zbierzecie to już będzie rewolucja, a to nie jest karane, jak w
przypadku pojedyńczych podpaleń kościołów. Kiedy ruszycie w marszach przeciwko
okupantom, ile jeszcze Chazanów przełkniecie, bo będzie gorzej?

2. Data: 2014-07-26 16:05:16

Temat: Re: Polsko powstań z kolan
Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2014 02:33, glob pisze:
> [...]
przypadku pojedyńczych podpaleń kościołów. Kiedy ruszycie w marszach przeciwko
okupantom, ile jeszcze Chazanów przełkniecie, bo będzie gorzej?

Ty, jak mniemam, nie jesteś normalny!?

3. Data: 2014-07-26 21:14:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, fanatyzm katolicki lejący świętą pianę nienawiści z pyska, jest
najnormalniejszy.

4. Data: 2014-07-26 23:07:51

Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2014 21:14, glob pisze:
> Oczywiście, fanatyzm katolicki lejący świętą pianę nienawiści z pyska, jest
najnormalniejszy.

A gdzieś ty widział ten fanatyzm, biedny człowieku? Normalny to ty nie
jesteś;(

5. Data: 2014-07-26 23:31:25

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Author Instinct" napisał w wiadomości grup

>A gdzieś ty widział ten fanatyzm, biedny człowieku? Normalny to ty nie
>jesteś;(

No ale pszynajmniej ma odwagiem pisac z jawnego ip.

6. Data: 2014-07-26 23:59:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-26 23:31, Ghost pisze:

> Użytkownik "Author Instinct" napisał w wiadomości grup

> No ale pszynajmniej ma odwagiem pisac z jawnego ip.

Jak ty z "jawnego" maila, "hue" "hue".

7. Data: 2014-07-27 00:16:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Autor
A czyli bezmózg , bo wystarczy nawet spojrzeć na dyskusje o chazanie czy golgota
picnic, ale to ma debilizm, że debil nigdy problemu nie widzi.

8. Data: 2014-07-27 12:05:36

Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2014 00:16, glob pisze:
> Autor
> A czyli bezmózg , bo wystarczy nawet spojrzeć na dyskusje o chazanie czy golgota
picnic, ale to ma debilizm, że debil nigdy problemu nie widzi.

Ale co ty się tak rzucasz strasznie, że chcesz do ludzi strzelać? Nie o
twoje poglądy mi chodzi ale o poziom słownej agresji. W twojej pierwszej
wypowiedzi przydało by się trochę spokoju i równowagi. Bo jak to czytam
to mam wrażenie, że jesteś osobnikiem niezrównoważonym a przynajmniej
dogłębnie sfrustrowanym...

9. Data: 2014-07-27 12:11:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-27 12:05, Author Instinct pisze:

> [...]
> wypowiedzi przydało by się trochę spokoju i równowagi. Bo jak to czytam
> to mam wrażenie, że jesteś osobnikiem niezrównoważonym a przynajmniej

O mało co byłby dostał żółte papiery przecież, albo i dostał.

10. Data: 2014-07-27 13:26:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Autor
Aaaa, to jak gestapo do Polski wchodziło, to polacy niezrównoważeni byli, bo się
bronili, no proszę i debil i zdrajca.

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iii...!
prof. Chazanowi
Hej, kto Polak...
Przysłowia mądrością narodów
Czy jest taka mozliwosc ze psychopata bardzo kocha swoje dziecko?