Co na poprawę pamięci ?

1. Data: 2006-01-18 21:12:51

Temat: Co na poprawę pamięci ?
Od: "Ania" <A...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy mogą Państwo polecić jakieś leki dostępne
bez recepty (witaminy, mikroelementy, inne),
które skutecznie poprawiają pamięć.

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2006-01-18 21:36:54

Temat: Re: Co na poprawę pamięci ?
Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:dqmb0m$1af$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze Ania

> Witam!
>
> Czy mogą Państwo polecić jakieś leki dostępne
> bez recepty (witaminy, mikroelementy, inne),
> które skutecznie poprawiają pamięć.

Pamięć się ćwiczy
http://szybkanauka.net/efektywna-nauka
zwłaszcza to jest istotne
http://szybkanauka.net/efektywna-nauka#fullrecall

Warto też dobrze się wyspać. Pigułki nie mają tu nic do rzeczy

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2006-01-18 21:43:46

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mogą Państwo polecić jakieś leki dostępne
> bez recepty (witaminy, mikroelementy, inne),
> które skutecznie poprawiają pamięć.

Nie ma cudownych lekow ktore by skutecznie poprawialy pamiec u zdrowego
czlowieka. Po pierwsze dobrze sie odzywiac, wysypiac, uprawiac sport... to
kazdy powie. Niektorzy lykaja lecytyne, magnez, wit z grupy B. Tak to raczej
nic wiecej nie znajdziesz.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

4. Data: 2006-01-18 22:25:20

Od: "Ania" <A...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź.

> Pamięć się ćwiczy
> http://szybkanauka.net/efektywna-nauka
> zwłaszcza to jest istotne
> http://szybkanauka.net/efektywna-nauka#fullrecall
To ciekawy materiał. Ale ja nie pytałam w kontekście
nauki rozumianej jako przygotowanie do egzaminu.
Chodziło mi raczej o pamięć jako taką, również
o poprawę koncentracji.
Z pewnością wspomniane zalecenia są ważne,
ale wydaje mi się, że niedobór pewnych składników
lub ich niewystarczające wchłanianie też jest istotne.

O lecytynie, magnezie i wit. z grupy B, o których pisze
Norbert, słyszałam. Myślałam, że może coś jeszcze.
A przy okazji, czy w/w preparaty lepiej łykać każde
oddzielnie czy raczej w jakichś zestawach?

Pozdrawiam
Ania

5. Data: 2006-01-19 11:23:01

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <A...@k...com> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czy mogą Państwo polecić jakieś leki dostępne
> bez recepty (witaminy, mikroelementy, inne),
> które skutecznie poprawiają pamięć.

Przeczytaj Politykę z zeszłego tygodnia i dowiesz się ze te specyfiki to
jedno wielkie g....
Nie ma czegoś takiego jak leki poprawiające pamięć.
Czytaj dużo ksiązek, dużo spij, wypoczywaj, codziennie wieczorem zrób sobie
30 minutowy spacer.

pl

6. Data: 2006-01-20 16:40:05

Od: "egomaniac" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <A...@k...com> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czy mogą Państwo polecić jakieś leki dostępne
> bez recepty (witaminy, mikroelementy, inne),
> które skutecznie poprawiają pamięć.

Zajdź w ciążę. Ponoć ostatnio przeprowadzone badania wskazują, że obecność
łożyska sprzyja zwiększeniu zdolności umysłowych, w tym pamięci i
koncentracji.

Pozdrówka.

mr Gosiewski
Iskra "wpadla" do oka